• Hoi ik bn mijn pro kots maar dn ook kots beu ik wil hem pimpen maar weet niet juist hoe!
    wat er allemaal moet opstaan weet ik ook niet Help me please!! *Puppyeyes*




    ps. Ik wist niet waar ik hem moest in delen dus zette ik hem maar bij stamcafé.


    *He's the one.

    een verhaaltje met kleurtjes erin:D


    Xx kimxgeorg


    Bill is te geil^^.

    Hij suckt jij dt beter kunnen x'D


    nietes
    myn verhaaltjes gaan zo ;;

    Nicol springt op haar driewieler en crosst heel de wereld over totdat ze eindelijk in belgenland aankomt. ze is halfdood en zwaargewond als ze eindelijk bij het huis van charissa komt.onderweg heeft zij vele obstakels moeten doorstaan zoals Huppels,Bejaarden en enge pedo's die allemaal een ijsje voor haar wouden kopenx3


    We can only learn to love by loving.

    Die si coel x'D...


    *He's the one.

    een verhaaltje met kleurtjes erin:D


    Xx kimxgeorg


    Kim hoe een verhaaltje x'D


    *He's the one.

    raar mijn pagevieuws zijn 11111 o.O


    *He's the one.

    alle verhaaltjes schatxD


    Bill is te geil^^.

    Die si coel x'D...


    O_o nee dies zeer raar maar goed x3
    ik ga ff verder wnt vind het wel leuk ;;

    Maar Nicol is allergisch voor ijs[O ja?] Nicol kruipt op handen en voeten naar de deur van charissa en belt met haar laatste idioten power aan. charissa doet los met haar mixer in de hand en gilt ''O MY GOD THEY KILLED NICOL YOU BASTARDS!!''


    We can only learn to love by loving.

    alle verhaaltjes schatxD


    Ik snap hem niet o.O


    *He's the one.

    Eeeuuhm.. Sgat het spijt me ik ben inspiratieloos.. Zet maar neer hoe geweldig ik wel niet ben! xD /ego Neeij grapje xD Sorry echt geen idee..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    O_o nee dies zeer raar maar goed x3
    ik ga ff verder wnt vind het wel leuk ;;

    Maar Nicol is allergisch voor ijs[O ja?] Nicol kruipt op handen en voeten naar de deur van charissa en belt met haar laatste idioten power aan. charissa doet los met haar mixer in de hand en gilt ''O MY GOD THEY KILLED NICOL YOU BASTARDS!!''


    ik pak gwn jouwe oke doe verder x'D


    *He's the one.

    Eeeuuhm.. Sgat het spijt me ik ben inspiratieloos.. Zet maar neer hoe geweldig ik wel niet ben! xD /ego Neeij grapje xD Sorry echt geen idee..


    eeeuhm ik dnek dnek!!!


    *He's the one.

    OMG, dat verhaalltje op jou profiel is te geweldig! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)

    eeeuhm ik dnek dnek!!!


    Wat gij boedel????


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik doe ene ander die van nicol maar Nicol moet verder gaan x'D


    *He's the one.

    (...)

    ik pak gwn jouwe oke doe verder x'D


    whaha kee


    Nicol keek kwaad naar charissa en begon haar te slaan met haar koekenpan die ze nog steeds trots op haar hoofd droeg.''IK BEN NIET DOOD IDIOOT!'' Charissa keek geschrokken naar Nicol ''Sorry hoor wil je een dropje?'' en charissa haalde ene grote zak jumbie-drop uit haar beha. Nicol staarde er even naar en pakte toen de hele zak en vrat die met plastic en al op ''JAMMIE'' Riep ze vrolyk en ze stond op.ze had haar kracht weer terug door de superjumbie-drop. Nicol tilde charissa op met een hand en zette haar achterop de driewieler. Nicol sprong voor charissa erop en begon keihard te fietsen.binnen een half uur waren ze bij de kust. Nicol vistte een grote ruberrenopblaaseend uit haar portomonnee en liet charissa deze opblazen.


    We can only learn to love by loving.