• Ik was zo samen met 2 vriendinne, en mijn 1ne vriendin haar lief aan het wachten op de bus en opeens komt er een andere vriendin van ons er aan gelopen. En ze stond helemaal tetrillen en we dachten van 'wtf wat heeft zij?' riep ze ons apart en zei ze dat ze Aangerand was door een buschauffeur. Ze wou aan de laatste halten afstappen maar die buschauffeur wou de deur niet open doen en hij reed gewoon door met haar helemaal naar achter waar ze normaal moeten wachten de bussen en hij zei dat hij ging plassen en dat zij daar moest wachten en opeens kwam hij met zijn onder deel helemaal naakt terug. En dus ze zag zijn penis en hij wou haar vast nemen maar ze renden rond hem heen uit de bus en dan liep ze naar een andere bus. En daar begon ze het allemaal tevertellen en die man wist ook niet wat hij moest doen, dus hij reed naar onze halten waar we stonden en ja toen begon ze het tevertellen... Ik had echt facking medelijden met haar. En ohja ze had de politie gebeld.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:25 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    (...)
    Ja en de mensen zeggen altijd, ga best beter dicht bij de buschauffeur zitten, ja zo zieje maar.


    Nu mag je niet meer bij priesters en buschauffeurs komen... =S
    Veel sterkte aan je vriendin (flower)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Spanjaard schreef:
    Ik vind die mensen echt zo vies D:


    Firm believer of all that is magic

    Dats echt facking sick!
    Mijn vriendin is dat ook een soort van gebeurt!
    Dus ik weer hoe je jezelf als 'vriendin dan voelt


    Jump and touch the sky.

    wtfuuuuuuuu O:


    Alleen maar tranen van geluk

    omg! super erg maar gelukkig dat ze kon ontsnappen en ze heeft de politie gebelt wat hebben die dan gedaan?

    Spanjaard schreef:
    Ik vind die mensen echt zo vies D:


    I´m nothing special.

    Marvolo schreef:
    wtfuuuuuuuu O:


    We accept the love we think we deserve.

    Gadver, voelt rillingen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Joh heftig, dus als jouw vriendin zoiets vreselijks overkomen is, is jouw reactie om het op Quizlet te zetten?
    beetje persoonlijk


    En inderdaad, dit moet haast wel in het nieuws komen.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 22:03 ]


    Here & Now

    Spanjaard schreef:
    Ik vind die mensen echt zo vies D:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California