• Ik was zo samen met 2 vriendinne, en mijn 1ne vriendin haar lief aan het wachten op de bus en opeens komt er een andere vriendin van ons er aan gelopen. En ze stond helemaal tetrillen en we dachten van 'wtf wat heeft zij?' riep ze ons apart en zei ze dat ze Aangerand was door een buschauffeur. Ze wou aan de laatste halten afstappen maar die buschauffeur wou de deur niet open doen en hij reed gewoon door met haar helemaal naar achter waar ze normaal moeten wachten de bussen en hij zei dat hij ging plassen en dat zij daar moest wachten en opeens kwam hij met zijn onder deel helemaal naakt terug. En dus ze zag zijn penis en hij wou haar vast nemen maar ze renden rond hem heen uit de bus en dan liep ze naar een andere bus. En daar begon ze het allemaal tevertellen en die man wist ook niet wat hij moest doen, dus hij reed naar onze halten waar we stonden en ja toen begon ze het tevertellen... Ik had echt facking medelijden met haar. En ohja ze had de politie gebeld.

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 19:25 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Je bedoelt 'aanranding', right.

    Maareuh, da's sick. Dat zal dan wel in het nieuws komen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik vind die mensen echt zo vies D:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    omg zo facking erg voor je vriendin ik hoop dat het goed met haar gaat komen want dit kam echt niet


    I love you Irem

    Da fuq

    Necrophiliac schreef:
    Je bedoelt 'aanranding', right.

    Maareuh, da's sick. Dat zal dan wel in het nieuws komen.

    Jap ik bedoel dat, spelling's foutje..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zo'n zieke mensen ):


    Me so good.

    Dat is de reden dat ik nooit alleen in een bus durf te zijn. Maar dat is echt gewoon verschrikkelijk voor haar. Wat lopen er hier toch zieke mensen rond.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    Dat is de reden dat ik nooit alleen in een bus durf te zijn. Maar dat is echt gewoon verschrikkelijk voor haar. Wat lopen er hier toch zieke mensen rond.

    Ja en de mensen zeggen altijd, ga best beter dicht bij de buschauffeur zitten, ja zo zieje maar.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    omg wat erg D: Echt belachelijk.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Omfg wat erg!

    Fornicate schreef:
    Da fuq


    None but ourselves can free our minds.

    Ooh wat erg voor haar
    Wens haar veel sterkte


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    gatverdamme, ik kan echt niet tegen dat soort mensen.
    echt erg voor dr!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fornicate schreef:
    Da fuq


    Shoganai i ne~

    StillBored schreef:
    gatverdamme, ik kan echt niet tegen dat soort mensen.
    echt erg voor dr!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor