• Nou, aangezien ik pas in de derde zit, heb ik pas over 2 jaar gala. Mijn vriendje die in 4VMBO zit heeft vanavond dus gala. Door stomme regels die waarschijnlijk alleen op míjn kutschool gelden mag ik vanavond niet eens komen kijken naar hoe hij arriveert, dus mag ik ook niet mee naar het feest zelf, wat vorige jaren wel mocht.
    Sinds een paar gebeurtenissen vorige maand maak ik me al een hele week zorgen om vanavond. Dingen als ‘Zal hij met iemand anders dansen?’ ‘Zal hij zoenen met iemand?’ ‘Wat nou als hij iemand anders leuk gaat vinden?’ Ik word echt helemaal gek en ik heb vanavond niets te doen dus zit ik alleen op mijn kamer te piekeren. Ik kan hem hierna ook nog een week niet zien omdat hij op vakantie gaat.
    Ben ik de enige die zich zo'n zorgen maakt om dit soort dingen? En wat kan ik eraan doen om niet zo te freaken? Please help me...


    Rainbows on my staircase ~

    Je moet hem vertrouwen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    Je moet hem vertrouwen.

    Dat is wat iedereen zegt maar sinds vorige maand is dat héél moeilijk, geloof me.


    Rainbows on my staircase ~

    Vertrouw hem! Ik zit in de 2de en mijn vriendje zit in 5 VWO ;)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Dat is wat iedereen zegt maar sinds vorige maand is dat héél moeilijk, geloof me.

    Als je heeft genaaid met iemand anders kan ik me dat indenken. Sterker nog, ik zou die jongen in mijn geval niet mijn vriend noemen, op zo'n titel heeft ie geen recht :]
    Maar enfin, dit zijn maar gokjes.

    Hoe zeer is dat feest 'beveiligd'? Anders zou ik gewoon heel droog een toegangskaartje halen en gaan :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon vertrouwen denk...
    Mijn nicht kon ook niet door crematie en die heeft haar vriend ook gewoon vertrouwd,
    ze zit trouwens ook in de 3e..


    Jump and touch the sky.

    hij is je vriendje tog? en je kunt je vriendje tog vertrouwen?
    en als jij gwn met iemand danst dan is dat tog niet erg?
    ik zou hem vertrouwen.. ook al is dat misschien moeilijk voor je.

    Vertrouwen is de basis voor een relatie, dus als dat er niet is... Slechte zaak.
    Ik ken het wel trouwens, ik vind mijn vriend vertrouwen soms ook best lastig, maar dat is omdat hij onze relatie geheim wil houden en zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou hetzelfde probleem als jij hebben, denk ik. Niet dat ik een vriendje heb ofzo. (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking