• Met mijn moeder..

    Het ging erover dat ik teveel kleren, schoenen en make-up wilde meenemen op vakantie.. >.<

    Wie krijgt daar ook ruzie over als ie op vakantie gaat? ;x


    Me so good.

    Ik niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja ikkexD.. ooo ik geef je een tip. als mijn koffer niet dicht gaat spring ik er op en daarna ga ik erop zitten en dan de rits dicht doen. zo lijkt het of hij niet zo vol is:D


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Al-tijd.

    LovelyDream schreef:
    Ja ikkexD.. ooo ik geef je een tip. als mijn koffer niet dicht gaat spring ik er op en daarna ga ik erop zitten en dan de rits dicht doen. zo lijkt het of hij niet zo vol is:D

    We mogen maar 2 koffers meenemen o.o
    dus..


    Me so good.

    Ik heb gewoon twee koffers en een tas, en daar mag ik alles in doen wat ik zelf mee mag nemen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Niet daar over, maar wij zijn altijd helemaal gestrest voor we weg gaan dus dan krijgen we allemaal ruzie met elkaar :'D


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    Niet daar over, maar wij zijn altijd helemaal gestrest voor we weg gaan dus dan krijgen we allemaal ruzie met elkaar :'D

    hhaa, dat hebben we dus óók nog xd


    Me so good.

    Andersom: mijn moeder neemt altijd veel te veel spullen mee als we op vakantie gaan en wie mag dat gaan dragen omdat mevrouw te moe is? Exactly, ik dus. Das geen pretje met koffers van 20 kilo, take it from me.
    Ik heb er een gruwelijke hekel aan om met dingen te sjouwen, vandaar dat ik niet meer meeneem dan ik nodig acht.


    No growth of the heart is ever a waste

    Beetje onnodig.


    Poppin' bottles in the ice.

    C18 schreef:
    Andersom: mijn moeder neemt altijd veel te veel spullen mee als we op vakantie gaan en wie mag dat gaan dragen omdat mevrouw te moe is? Exactly, ik dus. Das geen pretje met koffers van 20 kilo, take it from me.
    Ik heb er een gruwelijke hekel aan om met dingen te sjouwen, vandaar dat ik niet meer meeneem dan ik nodig acht.

    Als ik mijn eigen koffer heb, dan is die ook neit héél erg zwaar.

    Mijn pa&ma mogen die koffers dragen hoor!
    (';


    Me so good.

    LENI schreef:
    Ik niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nooit, mijn tas raakt nooit vol. Ik vul het altijd op met boeken. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik voel me erg aangesproken


    I love you Irem

    Nee, ik maak alleen ruzie met mijn ma over 'nuttige' dingen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LENI schreef:
    Ik niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse