• Hallo (:

    Ik heb waarschijnlijk dus de mexicaanse griep
    =[ Ik heb de symptonen er van. Mijn moeder heeft net mijn koorts gemeten, en die was eerst gewoon normaal ; 37,1 En later heeft ze weer gemeten en toen was het 37,5 dus het word steeds wat hoger! En toen is mijn moeder naar de dokter gegaan om te vragen. En nu wil de dokter dat ik gewoon een week thuis blijf, om uit te zieken O.o En met niemand in contact kom. Omfg! =[ Dat vind ik dus niet leuk! O.o Ik hoopdat het een normale griepje is, en het van t weekend over is!

    Naja, dat wou k ff melden :)
    x.


    Sometimes it's best not to care.

    ik zit al 3 dagen thuis met een ernstige keelontsteking (A)
    maar dat vind ik niet erg,ik was de school al meer dan beu -na anderhalve week-


    everybody needs a song.

    Als je de mexicaanse griep hebt dan heb je meer symptomen dan alleen griep
    maar alsnog veel beterschap


    I need you like a heart needs a beat

    TheFame schreef:
    Als je de mexicaanse griep hebt dan heb je meer symptomen dan alleen griep
    maar alsnog veel beterschap


    Ik heb buikpijn, spierpijn, hoofdpijn, dan ineens heel warm en dan weer koud, en ik ben vaak moe =[

    Bedankt.


    Sometimes it's best not to care.

    Boyiloveyou schreef:
    ik zit al 3 dagen thuis met een ernstige keelontsteking (A)
    maar dat vind ik niet erg,ik was de school al meer dan beu -na anderhalve week-


    Nou, ik begon school net leuk te vinden O.o Nee dat zeg ik niet vaak hoor Ö Beterschap <3


    Sometimes it's best not to care.

    Prayers schreef:
    (...)

    Nou, ik begon school net leuk te vinden O.o Nee dat zeg ik niet vaak hoor Ö Beterschap <3
    bedankt,jij ook !


    everybody needs a song.

    Beterschap, ik ben gister thuis gebleven, keelpijn en vreselijk verkouden, alleen vond mijn vader dat ik vandaag weer heen moest, omdat ik anders teveel mis. Ahum, ik ben na de middag weer ziek naar huis gegaan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb ook mexicaanse griep gehad, het valt heel erg mee hoor :)na drie dagen heb je de ergste dag meestal al gehad ^^ gewoon lekker op bed blijven liggen, je laten verzorgen door mensen die thuis zijn (veel verse sapjes en lekkere dingetjes laten brengen xD) :P lekker veel computeren xD en daarna vol energie weer naar school :P

    beterschap <3

    [ bericht aangepast op 11 sep 2009 - 16:01 ]

    Prayers schreef:
    (...)

    Ik heb buikpijn, spierpijn, hoofdpijn, dan ineens heel warm en dan weer koud, en ik ben vaak moe =[

    Bedankt.

    aaaaaaaah,maar dat had je niet in je topic gezet hé ;D


    I need you like a heart needs a beat

    Ik hoop voor je dat het niet de mexicaanse griep is, maar heel veel beterschap! ;)


    You are beautiful, you are love.

    bij mij als ik nu mijn koorts meet is dat 37.9, of er rond, ook al ben ik niet ziek. Gha (Aa)

    Maar ik hoop voor jou dat het geen mexicaanse griep is! Ach, je gaat er heus niet dood van? ;d


    Some people make the world special just by being in it

    das idd kut!
    maar 73,5 is geen koorts? ;p

    maar eigenlijk vind ik mensen echt veel te overdreven over de mexicaanse griep, i mean, iemand heeft koorts, keelpijn, misselijk,
    en het is meteen de mexicaanse griep. 0o


    AAP

    ik moet de hele dag hoesten
    maar ik ben niet ziek
    maar ik moet wel hoesten
    en ik krijg er keelpijn van
    en niemand wil bij mij in de buurt komen omdat ze bang zijn dat ik mexicaanse griep heb omdat ik hoest en een snotneus heb en nu ben ik altijd vriendloos
    nee, dat was een puntloos grapje
    maar ik moet wel hoesten


    rules don't stop me

    KoeBobbie schreef:
    das idd kut!
    maar 73,5 is geen koorts? ;p

    maar eigenlijk vind ik mensen echt veel te overdreven over de mexicaanse griep, i mean, iemand heeft koorts, keelpijn, misselijk,
    en het is meteen de mexicaanse griep. 0o

    ik denk dat je bij 73.5 graden dood bent.


    rules don't stop me

    Ik heb hem ook al gehad ;]


    Its Now or Never. <3

    Ik denk dat het ook nagenoeg een gewone griep is, tenminste als je afgaat op de duur ervan. Beterschap!


    No growth of the heart is ever a waste