• Denken mijn vriendin en ik gezellig naar het strand te kunnen, staat de boel in de fik!
    Het was echt erg, en zo zonde van het gebied ;x

    Maar het was ook wel te voorspellen, de wind stond precies goed om even een brandje te stoken, want door de wind zou het hele gebied afbranden.

    We liepen dus op een paadje, komen er mensen terugfietsen. Een van hen zei dat het veiliger was dat we terug gingen, dus wij met tegenzin teruglopen. Gingen we naar de Klimduin (Schoorl), en daar dichtbij is er een uitkijkpunt, dus wij daarheen lopen, gingen we daar chill zitten en ramptoerist spelen. Haha, het was wel grappig (;
    Maar uiteindelijk kwam er een agent langs die ons wegstuurde, met het bericht: "Als het achter jullie ook in de fik wordt gestoken zitten jullie ertussenin"
    In het begin snapten we het niet helemaal, maar later bleek dus dat ze het op meerdere plekken hadden aangestoken. En geloof me of niet, het fikte echt als de -scheldwoord-! 

    Nouja, wij dus teruggaan naar beneden via de Klimduin.
    Later thuis lazen we dat ze twee mensen hebben opgepakt met brandbare vloeistof.

    Vreselijk toch? ;x


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ja best wel kansloos dat ze het in de fik steken maar ach zulke mensen bestaan ook (:


    I solemny swear i am up to no good

    Ongelooflijk dat er mensen zijn die zo de natuur kunnen verwoesten. Dat soort types moeten ze zelf in de fik zetten.


    ars moriendi

    De komende weken komen we het gebied ook echt niet meer in, dus dat wordt dagdag strand ;x
    Wel klote, nu net in de vakantie..


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Gelukkig is er niets zo goed voor natuur dan vuur. Dan is het nog gestoord om brand te stichten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Gelukkig is er niets zo goed voor natuur dan vuur. Dan is het nog gestoord om brand te stichten.

    Ik denk als alle tropen worden platgebrand de natuur daar niet bijster veel voordeel uit haalt, though.


    ars moriendi

    Altijd in Schoorl he. En nu ook in Sintmaartenszee, die camping waarover ze het hadden die maybe ontruimd moest worden heb ik nog gekampeerd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ik denk als alle tropen worden platgebrand de natuur daar niet bijster veel voordeel uit haalt, though.

    Nou dan word de grond tenminste wel vruchtbaar van. Het is natuurlijk gestoord om het te doen,maar echt heel erg voor de natuur is het gelukkig niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ga in de zomervakantie op kamp in Schoorl ö


    Smile and live.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nou dan word de grond tenminste wel vruchtbaar van. Het is natuurlijk gestoord om het te doen,maar echt heel erg voor de natuur is het gelukkig niet.

    Duinen zijn überhaupt niet bepaald vruchtbaar XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Zieke mensen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mykonos schreef:
    Altijd in Schoorl he. En nu ook in Sintmaartenszee, die camping waarover ze het hadden die maybe ontruimd moest worden heb ik nog gekampeerd.


    Inderdaad, àltijd in Schoorl ;x


    I solemnly swear that I am up to no good.