• Ik snap het niet.

    We hebben ruzie omdat ik met een ander meisje mee ging, terwijl ik het haar had beloofd. Maar dat was zo omdat ik het met die andere meisje nog wou oplossen, btw,, die meisje waarmee ik ruzie heb, was geeneens boos, ze zei gewoon : '' Oké .. ''

    Er is een meisje bij mij in de klas..ze is echt zo aardig, maar we hebben ruzie. Ik snap niet dat ze dat allemaal via mails doet, waarom durft ze niks in mijn gezicht te zeggen? En als ik het wil oplossen en toegeef dat ik fout zat, wordt zij weer boos en wilt ze nog steeds ruzie.
    Dan is er nog het meelopertje, nu dat meisje boos op me is, is dat
    '' meelopertje '' ook opeens boos op me.
    Ik vind het al helemaal kinderachtig dat ze alles gewoon via een mail doet ofzo. Ze durft gewoon niks in mijn gezicht te zeggen, sorry hoor. Maar dat vind ik pas kinderachitg.

    Ik weet dat jullie misschien door de war raken, maar ik noem liever geen namen.

    Help, wat moet ik doen, want ik snap er nu echt niks van en wat zij nou eigenlijk wil.


    I will be.

    I get you. Ik zit zelf bij jou in de klas en ik weet wat er aan de hand is. Ik weet het eigenlijk ook niet. Via mails gaan ruzie's ook niet echt hé? Ik hoop dat mensen je hier kunnen helpen <3


    We accept the love we think we deserve.

    Wat laag van dat meisje om dat via de mail te doen.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Misschien moet je gewoon face to face tegen haar praten.


    We accept the love we think we deserve.

    negeer voorlopig even alles ook de mailjtes


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    angelvampier zei op 28 april 2011 - 11:08:

    negeer voorlopig even alles ook de mailjtes


    daar heb ik niet echt over nagedacht,, misschien dat ik hel wel doe ;)

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 18:27 ]


    I will be.

    Broach schreef:
    Misschien moet je gewoon face to face tegen haar praten.


    je zag dat het niet hielp:(


    I will be.

    Aguilera schreef:
    (...)

    je zag dat het niet hielp:(

    Inderdaad, ik zag het. Zet jij dan gewoon de eerste stap, en loop morgen gewoon naar haar toe. (:


    We accept the love we think we deserve.

    taeyun schreef:
    Wat laag van dat meisje om dat via de mail te doen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Verlaag je niet naar haar niveau door ruzie te maken via mails, dat is zielig.
    Negeer haar gewoo [;


    Has no one told you she's not breathing?

    Broach schreef:
    (...)
    Inderdaad, ik zag het. Zet jij dan gewoon de eerste stap, en loop morgen gewoon naar haar toe. (:


    weet je wat, ik heb er genoeg van ik stap gewoon naar der toe, maar ik zou het we fijn vinden als je er bij bent <3:$


    I will be.

    Broach schreef:
    Misschien moet je gewoon face to face tegen haar praten.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Aguilera schreef:
    (...)

    weet je wat, ik heb er genoeg van ik stap gewoon naar der toe, maar ik zou het we fijn vinden als je er bij bent <3:$

    Ofcourse, maar ik sta aan niemands kant, echt. Ik ben Zwitserland :]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb nu ook ruzie met een vriendin via msn, maar eigenlijk is dat het waardelooste wat je kunt doen. Je kunt het beter live een keer uitpraten, zegmaar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the