• What the fuck is er zo geweldig aan de Starbucks?
    Ja, ze hebben lekkere koffie/chocolademelk/frappuchino's whatever, maar in een andere shop waar ze koffie in bekertjes geven waarmee je rond kan lopen vind ik ook gewoon lekker? (':
    Don't hate me.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Eerlijk gezegd, heb ik nog nooit een Starbucks gezien >.<

-

Houston schreef:
    Ik hou gewoon van Starbucks .. Geen andere koffie kan daar tegenop :O

Believe in yourself, change the world.

Ik ben er maar een keer geweest, dat was in Spanje.
    Was nog wel leuk (nu ja, niet dat het leuker was dan op een andere plaats wat drinken halen) maar voor mij hoeft het toch niet als mijn ouders niet betalen ;'D

effort never betrays you

Dat is gewoon jammie. :'D

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Al die beroemdheden drinken Starbucks koffie, dus het volk (LOL) wil het ook drinken ?
    -denk ik-

Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

Pickwick schreef:
    Mij maakt het ook niet uit, als ik maar koffie krijg 8D

Hope goes lost but never dies.

Ik moet hier wel op reageren als koffie addcit, lol. Maar de koffie in de Starbucks is gewoon.. G E W E L D I G. En sowieso zijn daar als enige frappuccinos te koop die echt amazing zijn en nog niet over de brownies te spreken (krul) Bij mij gaat het echt niet om het merkje hoor, ik heb ook genoege met een kop koffie uit me apparaat.

Het is mij daar te duur o.O

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

ik lees hier dat sommige mensen niet eens weten wat Starbucks is? (krul)Dan vinden ze het waarschijnlijk ook niet echt geweldig
    Maaruumm..Volgens mij heb ik amper ooit wat gehaald van daar. (; In ieder geval, wil ik er wel een keertje wat gaan halen,dankzij jullie.

[ bericht aangepast op 27 april 2011 - 23:23 ]

Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

bluelist schreef:
    Ik moet hier wel op reageren als koffie addcit, lol. Maar de koffie in de Starbucks is gewoon.. G E W E L D I G. En sowieso zijn daar als enige frappuccinos te koop die echt amazing zijn en nog niet over de brownies te spreken (krul) Bij mij gaat het echt niet om het merkje hoor, ik heb ook genoege met een kop koffie uit me apparaat.

zo mee eens!!!
    en die geur trekt je ook al naar binnen als je er langs loopt.

en voor de mensen die nog nooit een Starbucks hebben gezien...
    zijn jullie nooit op utrecht cs geweest ofzo het laaste jaar? O_o ze hebben er zelfs 2

we all deserve to die

Starbucks heeft in vergelijking met andere koffie winkels wel hele lekkere en goede kwaliteit koffie. Dan betaal ik wel liever iets extra's ja, als ik er ook iets echt goeds voor krijg.

Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

Het is de enige koffie die ik lust, het is bijzonder omdat 't lang niet overal zit, 't is duur dus je kan er ook geen enorme voorraad van opdrinken, ehhh ja zoiets, het is gewoon awesome (:

C18 schreef:
    Ja dat snap ik ook niet. Ik hoor heel vaak: OMG Starbucks, daar moeten we heen! Yeah oke :'] Ze hebben lekkere spullen, maar daar blijft het bij en het is teringduur. Denk meer dat het een trend is dan dat het om de kwaliteit gaat, wat die winkel dan heel goed doet met hun imagomarketing gezien het resultaat.

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Nou.... niet alle zaakjes zijn goed x) had er een op station Utrecht gehaald, en die was gewoon echt in 1 woord: WAAAAAAARDELOOS!!!!!!!!!

Ligt and Darkness are both very different..

develin schreef:
    (...)
    zo mee eens!!!
    en die geur trekt je ook al naar binnen als je er langs loopt.

en voor de mensen die nog nooit een Starbucks hebben gezien...
    zijn jullie nooit op utrecht cs geweest ofzo het laaste jaar? O_o ze hebben er zelfs 2

die 2e is pas net nieuw he.

Ligt and Darkness are both very different..