• What the fuck is er zo geweldig aan de Starbucks?
    Ja, ze hebben lekkere koffie/chocolademelk/frappuchino's whatever, maar in een andere shop waar ze koffie in bekertjes geven waarmee je rond kan lopen vind ik ook gewoon lekker? (':
    Don't hate me.

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

nog nooit gehad (';

Me so good.

oke dat lijkt me heel lkkr :| (gekeken op google) krijg in eens zin in koffie x]

Shoganai i ne~

Ik vind hun dingen wel heel erg lekker, maar inderdaad, het is echt heel duur, zelfs voor lekkere producten.
    Maar toch ga ik er vaak heen omdat het zo lekker is hihi

As travars

Starbucks doet het voor het goede doel? Geen idee, ik kom er nooit. Ik hou niet van koffie.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Hahaa ik snap precies wat je bedoelt.. Ze hebben ook lekkere spullen, maar ze zijn heus niet de enige.

Have you ever been alone in a crowded room?

Daar is iedereen altijd lyrisch over indeed. Nooit gehad, geen behoefte? :')

edit: En je weet wat ze zeggen, "it's all in a name". Zodra iets naam heeft gemaakt, vind "iedereen" het plotseling geweldig. ;)

[ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:18 ]

ars moriendi

Haha, het is niet bij mij in de buurt maar ik ben er een keer geweest, en in dat winkeltje is een leuke sfeer, en het is zo jummie <3

We can't spend our lives waiting to live.

Houston schreef:
    Ik hou gewoon van Starbucks .. Geen andere koffie kan daar tegenop :O

Eh, mijn filterkoffie kan daar echt wel tegenop maat. Starbucks koffie smaakt als een overprijsde hype. Het enige lekkere daar is de chocolademelk. De koffie is niet te zuipen.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Kuyt schreef:
    Daar is iedereen altijd lyrisch over indeed. Nooit gehad, geen behoefte? :')

edit: En je weet wat ze zeggen, "it's all in a name". Zodra iets naam heeft gemaakt, vind "iedereen" het plotseling geweldig. ;)

True. Ik vind Starbucks koffie zeker weten lekker, maar wij hebben zo'n huge koffie/espresso/cappuccino automaat die ook verrukkelijke koffie maakt.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Ik vind gewoon dat ze er lekkere frappuchino's met chocolade hebben. Meer vind ik er niet aan. Buiten dat ze echt duur zijn. Hun cakejes zien er ook wel altijd lekker uit.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van Starbucks gehoord....

Ik heb daar laatst wat van geprobeerd. Zo een caramel ijskoffie drankje.
    Het was opzich best lekker, maar ik kon er niet veel van op. Al snel was ik super misselijk.
    Maar oke, ik drink nog geen koffie, dus daar kan het ook aan liggen.

If you don't live for something, you will die for nothing.

Om foto's te maken met zo'n beker. Dooooh. Ghehe. :Y)
    Nog nooit op. 8D

Big girls cry when their hearts are breaking

Het is daar lekker maar gelijk heb je!
    Het is trouwens hatelijk dat je vaak zolang moet wachten. :/

[ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:45 ]

Ik ben nog nooit bij een Starbucks geweest in mijn hele leven? In groningen hebben we dan nog wel een subway, maar geen starbucks (:

Alleen maar tranen van geluk