• What the fuck is er zo geweldig aan de Starbucks?
    Ja, ze hebben lekkere koffie/chocolademelk/frappuchino's whatever, maar in een andere shop waar ze koffie in bekertjes geven waarmee je rond kan lopen vind ik ook gewoon lekker? (':
    Don't hate me.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat is Starbucks?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Kweetniet, maar de winkels van Starbucks zijn ook altijd zo chill c;

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:00 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja dat snap ik ook niet. Ik hoor heel vaak: OMG Starbucks, daar moeten we heen! Yeah oke :'] Ze hebben lekkere spullen, maar daar blijft het bij en het is teringduur. Denk meer dat het een trend is dan dat het om de kwaliteit gaat, wat die winkel dan heel goed doet met hun imagomarketing gezien het resultaat.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ja dat snap ik ook niet. Ik hoor heel vaak: OMG Starbucks, daar moeten we heen! Yeah oke :'] Ze hebben lekkere spullen, maar daar blijft het bij en het is teringduur. Denk meer dat het een trend is dan dat het om de kwaliteit gaat, wat die winkel dan heel goed doet met hun imagomarketing gezien het resultaat.

    Het is - wat ik merk - echt heel cool als je iets van de Starbucks hebt. (joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mij maakt het ook niet uit, als ik maar koffie krijg 8D


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Buh? Ik snap dat ook niet? Waarom zou je daar zelfs in je pyjama heen gaan?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    Buh? Ik snap dat ook niet? Waarom zou je daar zelfs in je pyjama heen gaan?

    In je pyjama?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Starbucks is sexy(wbw)
    Hmm.. ze hebben nu eenmaal lekkere koffie, maar ik drink over het algemeen nooit bij Starbucks, want ik kan er nergens een vinden ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Stubby schreef:
    Wat is Starbucks?

    Ik hou van Starbucks frappuccino's _O_
    Ik heb het heel vaak zelf geprobeerd te maken of wel eens om een caramel ijskoffie gevraagd bij een andere koffiezaak, maar dat was veel minder lekker. Dus die drie euro voor een gewone ijskoffie bewaar ik liever tot ik bij Starbucks ben en dan leg ik er nog een euro bij voor een frapp :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een weekje geleden kocht mijn vriendin het, maar ik vond het er echt niet lekker uitzien. :x

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 19:04 ]


    Let the Night embrace you

    Ixora schreef:
    (...)
    In je pyjama?

    Ja! In America :)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb nog nooit een starbucks gezien


    I love you Irem

    Ik snap het ook niet. Wij waren in London en daar hadden ze veel Starbucks en dan gingen al die meisjes als diva's koffie halen. Ik irriteerde me er dood aan (:


    Caution first, always.

    Ik hou gewoon van Starbucks .. Geen andere koffie kan daar tegenop :O


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!