• Wij hebben normaal in de 1e en 2de klas geen toetsweek
    Dat vind ik zoiezo al belachelijk want we hebben wel periodes met veel toetsen en les
    Nu kregen we te hroen dat we aan het einde van het jaar een toetsweek zouden hebben. Iedereen toch wel blij
    Blijkt dat we toetsweek hebben, maar ook gewoon les omdat we anders de uren niet halen
    Ik vind dat zo fuck
    Dan hebben we en 2 proefwerken op een dag en les
    Ik snap mijn school niet hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    weird. O.o


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Haha, goede actie als ze willen dat niemand voldoendes voor die toetsen haalt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg!

    Ik heb week 24 weer toetsweek


    Firm believer of all that is magic

    what
    dat is belachelijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Omg, dat wil toch nooit O.o
    Ik haal het met leren net als we alleen 2 toetsen per dag hebben...
    Zijn ze gek ofzo ;o


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Zeur niet, op de school waar ik op zit moet je zelf plannen. Dan heb je ongeveer 2 weken lang elke dag 1 tot 3 toetsen en wij hebben dan ook gewoon het normale rooster.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat is echt stom! De proefwerkweek is altijd de meest chille schoolweek bij ons op school, omdat we de eerste twee uur toetsen hebben en de rest van de dag vrij zijn :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat vind ik nogal overdreven, alsof ze dan nog kunnen verwachten dat jullie na school gaan leren.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Saepe schreef:
    weird. O.o


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hadden wij ook altijd


    dream, dare, fly!

    Ik hoop ook niet dat ze verwachten dat ik al mijn tijd ga besteden aan het leren. Ik heb ook nog een leven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heb ik ook gehad tot en met de 4e. Kan prima hoor :3


    SLOAN.

    Mykonos schreef:
    Haha, goede actie als ze willen dat niemand voldoendes voor die toetsen haalt.

    Ja, inderdaad.

    Ik heb 2 repetitie weken per schooljaar, ofnouja; dit schooljaar heb ik er 2, en ik zit in de 1e.
    Maar gewoon les is een beetje belachelijk; ik heb in een repetitieweek hoogstens 4 uur les per dag.


    Opgeven is geen optie.

    Dat is prima te doen, stel je aan of zo. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'