• Fijn, mijn moeder zit hier naast me op de bank met haar nieuwe vriend fotoboeken te kijken. En natuurlijk moet ook het boek waarin mijn naakte babyfoto's zitten bekeken worden. Je moet die vent zijn hoofd zien, serieus. Ik heb al vier keer tegen mijn moeder gezegd dat ze moet oprotten met dat fotoboek, maar ze negeert me :'D

    Ik schaam me dood, yeah.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol. Ik snap niet dat mensen zich daarvoor schamen x) Dat maakt me echt niks uit :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik schaam me er ook voor.
    In groep 7 nam ik een keertje voor een spreekbeurt over baby's mijn babyfotoboek mee, en daar stonden ook genante naaktfoto's van mij in :S In de pauzes renden letterlijk al mijn klasgenoten weer naar binnen om mijn naaktheid te bekijken. Oke ik zal die foto beschrijven.
    er zaten twee foto's in
    Eentje waarbij ik onder de douche stond met mijn vader (NAAKT!) en niks was bedekt :S
    en nog eentje waarbij ik met mijn moeder aan het douche was. Ik was toen wel een baby maar mijn klasgenoten vonden het duidelijk heel leuk.


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33