• Bills Little Secret [TH]
    Hoe hard Georg ook zijn best doet om het te voorkomen, zijn nichtje Cynthia, in aanraking komt met de band, faalt daarin. Georg, die alles van Cynthia en haar "gewoontes" en "gebruiken" denkt te weten, probeerd haar er zo min mogelijk bij te betrekken. Tom denkt daar anders over, en begint met Cynthia een "romance" of eerder, een "affaire".
    Cynthia is besluiteloos. Ze staat letterlijk tussen de twee broers. Maar Bill weet heel goed wat hij wil, Tom.
    in dit eindeloze spelletje, heeft iedereen zijn geheim, behalve Tom. Maar alles kan veranderen, dat weet Tom héél goed.

    Vanaf hoofdstuk 44 'I will Die', kan alles een stuk emotioneler worden.
    Het hoofdstuk is niet bedoelt om er mee te spotten, en ook niet met Bill. Als mensen vanaf daar besluiten niet verder te lezen, begrijp ik dat.




    Tip(s)/Reactie(s)/Verwachting(en)?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 19:48 ]


    Let it come and let it be

    Vanaf hoofdstuk 44 'I will Die', kan alles een stuk emotioneler worden.
    Het hoofdstuk is niet bedoelt om er mee te spotten, en ook niet met Bill. Als mensen vanaf daar besluiten niet verder te lezen, begrijp ik dat.


    Hoofdstuk 44 wordt 15 Juli geactiveerd. Vanaf dan, zal ik op vakantie zijn en laat mijn lezers met een voorraad hoofdstukken, tijdelijk achter.


    Let it come and let it be

    Hoofdstukken 42 t/m 45 staan ook geactiveerd, ik schrijf vanavond hoofdstuk 46 af en zet ik ook online, vanaf dan, zullen jullie je een weekje zonder deze story moeten vermaken!


    Let it come and let it be

    Hoofdstuk 50 :9~:9~:9~


    Let it come and let it be