• Ik heb vannacht niet geslapen waardoor ik heel moe ben en dat ik daardoor misschien wel iets emotioneler reageer als normaal, maar nieuws wat ik nu weer krijg slaat ontzettend hard in als een bom. Ik had laatste een topic aangemaakt over vrienden die ver weg wonen en dan in de problemen zitten (klik). Ik hoor zojuist van een kennis van me (die in Brooklyn,NY woont) dat haar huis een paar is afgebrand… Echt ik kan nog alleen maar huilen op dit moment. Ik vind het zo ontzettend verschrikkelijk voor der. Die lieve vrouw heeft dat allemaal helemaal niet verdiend. Ze zou geen vlieg kwaad doen. Alles, maar dan ook alles wat ze had aan herinneringen lag in dat huis en nu is álles weg… En het meest erge van alles, is dat ik in dit geval nóg minder kan dan als in dat voorgaande geval. Ik voel me echt zo hopeloos op dit moment )’:

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Awh, arm kind. ):


    -

    O: dat is echt heel erg!
    En helemaal erg dat je niks eraan kunt doen, veel sterkte ermee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rocket schreef:
    O: dat is echt heel erg!
    En helemaal erg dat je niks eraan kunt doen, veel sterkte ermee!
    Dankje. Ik ben er echt kapot van op het moment .____. Ik denk dat ik maar ga slapen, want dit wordt er niet beter op zo... Ik ben gewoon serieus helemaal in shock. Ik kan het gewoon niet geloven.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:15 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    -geeft cyberhug-


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Heel erg veel sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dankje. Ik ben er echt kapot van op het moment .____. Ik denk dat ik maar ga slapen, want dit wordt er niet beter op zo... Ik ben gewoon serieus helemaal in shock. Ik kan het gewoon niet geloven.

    Nee dat snap ik. En dat je de hele nacht niet geslapen hebt, maakt het er zeker niet beter op.
    Gewoon even gaan slapen, heel misschien gaat het dan dadelijk wat beter! Of valt het iniedergeval iets beter te overzien.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    OMG, dat is echt heel erg voor haar ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    -

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    - Big hug -


    Sometimes it's best not to care.

    Wat erg voor jullie, Maar misschien kon je niet slapen omdat je het aanvoelde en je zo'n goede band met haar hebt.


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Wat erg voor jullie, Maar misschien kon je niet slapen omdat je het aanvoelde en je zo'n goede band met haar hebt.
    Hmm nou nee, ik moest sowieso opblijven omdat ik een opdracht van school moest maken. Maar dat andere topic van me gaat over een gezamelijke vriendin van ons en ik maakte me daarom inderdaad wel extra zorgen over hen allemaal.. Maarja.. Tis nu gebeurd, ik ben gelukkig alweer iets gekalmeerd en ze leven nog en er is ze verder gelukkig niets overkomen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh, wat erg voor haar! D:
    Ga maar lekker slapen, lieff, even tot jezelf komen enzo (: /Hug


    I solemnly swear that I am up to no good.