• Volgende week is het mei vakantie -althans bij bij-
    Alsjeblieft.. ga nu niet miepen over, ik heb dan wel of niet vakantie..
    & mijn ouders zijn gescheiden al 7 jaar of zo.
    Maar mijn pa heeft altijd gezegd; "Je bent niet verplicht om te komen."
    Nou, volgende week gaat mijn ma naar de camping..
    Ik heb geen zin om hele week bij me pa te zitten..
    & ik zat gisteren al heletijd te denken zou ik nou wel of niet.. [dat over dat denken is weer een ander verhaal]
    & ik zo net vragen aan mama van; of ik volgende week met haar mee mag..
    Wat krijg ik als antwoord?
    "Ik denk niet dat papa het leuk zal vinden, als je de hele week niet kom."
    Dus, met andere woorden. ik MOET gewoon na mijn pa? o-O
    Heb toen ook tegen me ma gezegt, zo van; zo lijkt het alsof ik verplicht ben o-O. & ik heb wel vaker het gevoel dat ik gewoon verplicht ben om te gaan. maar das weer een ander verhaal

    Sorry, maar ik moest dit gewoon kwijt.

    Editje; Ik zit elke weekend bij me pa van vrijdag avond t/m zondag avond.

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik begrijp je volkomen, want dat gevoel heb ik ook vaak. Dat mijn ouders recht hebben op me, en dat ik voor hún MOET.
    Als jij liever met je moeder naar de camping wilt, dan dóe je dat. Kies voor jezelf.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bel dan eens naar je papa om te vragen of hij het erg zou vinden? Zo weet je mama zeker dat hij dat niet vind ( Als dat zo moet zijn,maar dit leid ik af uit je verhaal)

    Hmmm...
    Ik denk dat je moeder gewoon graag heeft dat je naar je papa gaat, omdat hij dan ook blij zal zijn om jou te zien. Hij wilt je niet verplichten, maar zou er wel heel blij zijn.
    Ik denk dat je moeder daarom gewoon zegt: "Kom, ga nou mee."


    Has no one told you she's not breathing?

    Nouja, je vader wil jou ook heel graag zien..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Vind je het ongezellig bij je vader, of wat is de oorzaak dat je even geen zin hebt om naar hem toe te gaan?

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 16:10 ]

    Mijn ouders zijn ook gescheiden, & soms vraagt mn moeder ook best vaak van: "Ja, wanneer ga je naar je vader?" maar ik laat het ook aan m'n moeder merken datie vraag nogal irritant is als je dat vaak vraagt.


    -

    Aan de ene kant snap ik je moeder wel, het is je vader en hij wil jou ook graag zien.
    Maar aan de andere kant, je moet gewoon kiezen wat je zelf wilt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Flawless schreef:
    Bel dan eens naar je papa om te vragen of hij het erg zou vinden? Zo weet je mama zeker dat hij dat niet vind ( Als dat zo moet zijn,maar dit leid ik af uit je verhaal)


    Jah, ik weet niet hoe hij reageert.. boos of niet.. en eh jah.. ben daar bang voor :$

    EstrellaVida schreef:
    Vind je het ongezellig bij je vader, of wat is de oorzaak dat je even geen zin hebt om naar hem toe te gaan?


    Ik zie mijn pa elke weekend.. & nja, ik zit daar met me 2 zusjes, en this daar soms gwn zo druk.. ik hou dat zelf gwn niet vol


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you