• Bills Little Secret [TH]
    Hoe hard Georg ook zijn best doet om het te voorkomen, zijn nichtje Cynthia, in aanraking komt met de band, faalt daarin. Georg, die alles van Cynthia en haar "gewoontes" en "gebruiken" denkt te weten, probeerd haar er zo min mogelijk bij te betrekken. Tom denkt daar anders over, en begint met Cynthia een "romance" of eerder, een "affaire".
    Cynthia is besluiteloos. Ze staat letterlijk tussen de twee broers. Maar Bill weet heel goed wat hij wil, Tom.
    in dit eindeloze spelletje, heeft iedereen zijn geheim, behalve Tom. Maar alles kan veranderen, dat weet Tom héél goed.

    Vanaf hoofdstuk 44 'I will Die', kan alles een stuk emotioneler worden.
    Het hoofdstuk is niet bedoelt om er mee te spotten, en ook niet met Bill. Als mensen vanaf daar besluiten niet verder te lezen, begrijp ik dat.




    Tip(s)/Reactie(s)/Verwachting(en)?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 19:48 ]


    Let it come and let it be

    Soundeffect schreef:
    Haha, ik heb precies zo'n soort verhaal (zelfde titel ook, behalve dat Bill gedeelte), alleen dan met een andere band. Nee, die staat niet op Quizlet, heeft ie ook nooit gestaan (:

    Hihi. Twee handen op één buik :Y)


    Let it come and let it be

    Rückwärts Hollander


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Rückwärts Hollander

    En dat betekend? :Y)

    GrasSprietje schreef:
    (...)
    En dat betekend? :Y)

    Achterlijke Hollander (cat)


    Let it come and let it be

    Im not dreaming, right?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Achterlijke Hollander (cat)

    Eh... Oh, ofcourse ze zijn Duits :'D

    The boy to trust


    Let it come and let it be

    I'm not the only one, with a secret


    Let it come and let it be

    Er staat btw al een 17e hoofdstukje klaar, maar dat activeer ik strakkies wel, anders houden jullie het niet meer bij :Y)


    Let it come and let it be

    Nieuwe, uitgebreidere intro:

    Bills Little Secret [TH]
    Hoe hard Georg ook zijn best doet om het te voorkomen, zijn nichtje Cynthia, in aanraking komt met de band, faalt daarin. Georg, die alles van Cynthia en haar "gewoontes" en "gebruiken" denkt te weten, probeerd haar er zo min mogelijk bij te betrekken. Tom denkt daar anders over, en begint met Cynthia een "romance" of eerder, een "affaire".
    Cynthia is besluiteloos. Ze staat letterlijk tussen de twee broers. Maar Bill weet heel goed wat hij wil, Tom.
    in dit eindeloze spelletje, heeft iedereen zijn geheim, behalve Tom. Maar alles kan veranderen, dat weet Tom héél goed.


    Let it come and let it be

    Stop telling lies!


    Let it come and let it be

    UPDATE: Bills Little Secret [TH] Staat op dit moment in The Spotlight


    Let it come and let it be

    Geisterfahrer


    Let it come and let it be

    Fire can stop me


    Let it come and let it be

    They don't get it


    Let it come and let it be