• Ha ik geb nu een vriendje maar ik denk dat ik verkeerd gekozen heb. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van hem, maar wel op een andere manier, meer vriendschappelijk denk ik. Ik krijg namelijk als we zoenen geen warm gevoel ofzo, ik voel me ook niet echt verliefd ofzo.

    Maar nu komt het probleem, hij is heel jaloers en aanhankelijk. Ook heeft hij veel problemen en is best depressief. Hij wil er alleen biet aan geholpen worden. Ik ben bang dat als ik het uit maak, dat hij zelfmoord pleegd of in ieder geval een poging tot.

    Ik kwam hier gisteren achter (ik had het gevoel al langer), ik was naar het concert van Destine, Only Seven Left & MakeBelieve. Pim de drummer van MakeBelieve is geel lief voor me enzo, en de eerste keer dat ik hem zag (ik had toen ook al met mijn vriend, dat was 12 feb) was er al meteen een soort klik. En gisteren gingen we melig doen, snorren tekenen op onze gezichten! Daar gingen we foto's van maken enzo, hij pakte me heel lief vast enzo. Bij zijn aanraking kreeg ik het gewoon warm. Toen we weg gingen was hij ook ineens buiten hij liep naar me toe en wilden me knuffelen. Maar toen zag hij mijn pa en zei snel gedag. In de auto gaf mijn vriendin zijn nummer, ik smste hem en hij smste terug! En in dat smsje stond 'Your cute! Xx'! En toen hebben we even over en weer gesmst tot ik ging slapen.

    Maar ik kan dus sinds gisteren alleen daar aan denken, en vandaag kont mijn vriendje langs, daar heb ik dus echt geen zin in eigenlijk. Ik weet niet wat ik ju moet hoor... Help!

    Ik weet dat het nooit iets wordt met Pim, maar bij hem heb ik een fijn gevoel. En dat is nu eigenlijk de doorslag.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:31 ]


    -

    ah wat moeilijk =3
    sorry ik zou niet weten hoe =3

    Tsja dit is moeilijk. Je moet gewoon eerlijk tegen je viend zijn. Ik weet het eerlijk zijn is moeilijk en vooral in deze situatie van jouw, maar in een relatie moet je eerlijk zijn.

    Praat er eens goed over met z'n 2en.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Chumba schreef:
    Tsja dit is moeilijk. Je moet gewoon eerlijk tegen je viend zijn. Ik weet het eerlijk zijn is moeilijk en vooral in deze situatie van jouw, maar in een relatie moet je eerlijk zijn.

    Praat er eens goed over met z'n 2en.

    Dat zou ik ook doen ja..

    Wat Chumba zegt idd.
    Ik zou het verder eigenlijk ook niet weten =(

    Chumba schreef:
    Tsja dit is moeilijk. Je moet gewoon eerlijk tegen je viend zijn. Ik weet het eerlijk zijn is moeilijk en vooral in deze situatie van jouw, maar in een relatie moet je eerlijk zijn.

    Praat er eens goed over met z'n 2en.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zou het gewoon een keer uitgebreid met hem erover hebben denk ik.


    I recycle my thoughts.

    Het probleem is, hij wordt zo snel boos. En eigenlijk wil ik het gewoon eerlijk tegen hem zeggen, alleen ik zou niet weten hoe. Ik denk gewoon dat het het beste is als we vrienden blijven.


    -

    Ohjee dat zijn problemen waar ik dus amper iets voor weet. Dus hier kan ik echt niet helpen. Sorry


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik zal er gewoon rustig over praten met je vriendje enzo.. [:
    Maar die Pim heeft een vriendin... ö


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    Ik zal er gewoon rustig over praten met je vriendje enzo.. [:
    Maar die Pim heeft een vriendin... ö

    Op zijn Facebook staat dat hij vrijgezel is. :'DDD

    Gabbana schreef:
    (...)
    Op zijn Facebook staat dat hij vrijgezel is. :'DDD

    Facebook ^.^


    -

    BK schreef:
    Het probleem is, hij wordt zo snel boos. En eigenlijk wil ik het gewoon eerlijk tegen hem zeggen, alleen ik zou niet weten hoe. Ik denk gewoon dat het het beste is als we vrienden blijven.

    Je moet hem gelijk vertellen dat je hem iets wil vertellen, maar dat je bang bent dat hij boos word en iets stoms gaat doen. Vertel gewoon precies hoe je het allemaal denkt.
    En dan vertel je hem eerlijk dat je dénkt dat hij meer een vriend voor je is dan een vriendje, en dat je dus og heel graag vrienden wilt zijn.
    Die pim laat je er dan maar even buiten.

    Ik zou het toch wel tegen hem zeggen. Hoe langer het duurt, hoe pijnlijker het wordt, als het allemaal niet echt 'gemeend' bleek te zijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het maakt niet uit wat je voor Pim voelt, maar wel voor je vriend. Je bent niet meer verliefd op hem, dus je houdt hem en jezelf nu voor de gek. Als ik jou was zal ik het uitmaken en ervoor zorgen dat jullie vrienden kunnen blijven, want volgens mij wil je hem niet kwijt als een vriend.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    God, hij is net weg. Ik heb niks surden zeggen... Slechte ik :'(


    -