• *trotsheid*

    inspiratiebron:


    nagetekend van dit plaatje btw (: zelf heb ik niet zoveel inspiratie

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:39 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Bitch kijk eens goed naar de bovenste, is dat digitaal? nee. En digitaal is geen haar makkelijker dan traditioneel. Hier heb je je fucking manga.



    gaan we nu schelden? wat slap :'D als ik vertel wat ik van je vind had ik allang gescholden. maar ik kan tenminste mijn woede een beetje onder controle houden. en nogmaals, als ik zo wil tekenen, laat mij dan lekker mn gang gaan. volgens jou zal ik op deze manier nooit een goede tekenaar worden en dat boeit me ook niet zo. ik vind het leuk dus laat me mijn gang gaan :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Bitch kijk eens goed naar de bovenste, is dat digitaal? nee. En digitaal is geen haar makkelijker dan traditioneel. Hier heb je je fucking manga.


    Doe even normaal jij. Je punt duidelijk maken? Fine. Doe dat even niet op zo'n neerbuigende manier.


    No growth of the heart is ever a waste

    Crowstorm schreef:
    (...)oh dat van de schaduw nvm. Dat is natuurlijk anders bij manga/anime ;d ik ben meer van het realistisch tekenen. (details van het menselijk lichaam en realistische schaduwen in kleding). :3

    Ken je DeviantArt?
    Kun je opzoeken manga tutorial ofzo, vind je zat! Als je meer op verhoudingen wil focussen, zonder na te tekenen, teken dan met bolletjes. ofja.. simpele stickpoppetjes, en gewrichten enzo teken je als bolletjes y'know, daar omheen maak je het dan af.
    Of als je op kleding wilt focussen. Zoek een base op Google/DeviantArt whatever en ga wat kleding bedenken. Gewoon proberen, oefening baart kunst :3

    Je bent pas een jaar bezig zei je? Dan vind ik dit al erg knap :3

    bedankt voor je tips ;D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)

    gaan we nu schelden? wat slap :'D als ik vertel wat ik van je vind had ik allang gescholden. maar ik kan tenminste mijn woede een beetje onder controle houden. en nogmaals, als ik zo wil tekenen, laat mij dan lekker mn gang gaan. volgens jou zal ik op deze manier nooit een goede tekenaar worden en dat boeit me ook niet zo. ik vind het leuk dus laat me mijn gang gaan :'D

    Volgens mij? zo ZAL je het nooit worden. Niet volgens mij, het is een feit.
    & Het feit dat je niet wil beteren is mijn probleem niet, het feit dat je zo weinig respect toont voor de originele artiest maakt me kwaad. Nu doe je alsof natekenen evenveel respect verdient als gewoon uit het hoofd tekenen, wat niet het geval is, want natekenen toont tevens geen greintje creativiteit, of je nu aspecten verandert of niet


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Spons .-. kijk eens goed naar de bovenste, is dat digitaal? nee. En digitaal is geen haar makkelijker dan traditioneel. Hier heb je je fucking manga.



    en nu bitch veranderen in spons?
    like wtf? x'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)

    en nu bitch veranderen in spons?
    like wtf? x'D

    Yeah, klinkt wel wat netjes .
    En nu probeer je alleen nog maar een reden te verzinnen om toch door te gaan.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 22:36 ]


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Volgens mij? zo ZAL je het nooit worden. Niet volgens mij, het is een feit.
    & Het feit dat je niet wil beteren is mijn probleem niet, het feit dat je zo weinig respect toont voor de originele artiest maakt me kwaad. Nu doe je alsof natekenen evenveel respect verdient als gewoon uit het hoofd tekenen, wat niet het geval is, want natekenen toont tevens geen greintje creativiteit, of je nu aspecten verandert of niet

    wie zegt dat ik respect wie? heb jij in dit topic een bordje zien staan met
    IK WIL RESPECT MENSEN KIJK NAAR MIJN TEKENING!
    nee, ik wilde gewoon mijn tekening laten zien en dat zo iemand als jij hierop reageert is gewoon jammer..
    er zijn miljarden mensen die natekenen, ga je ze allemaal de les lezen? ik laat mijn tekeningen dan voortaan niet meer zien in topics. zo tevreden? maar ik blijf het op mijn eigen manier doen :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    En we gaan nu rustig ademen. Door je neus in en door je mond uit.
    En lieve kindertjes. Kom alle eens bij tante Sarita op een knie zitten en vertel eens wat er aan de hand is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Murdoc schreef:
    (...)
    Volgens mij? zo ZAL je het nooit worden. Niet volgens mij, het is een feit.
    & Het feit dat je niet wil beteren is mijn probleem niet, het feit dat je zo weinig respect toont voor de originele artiest maakt me kwaad. Nu doe je alsof natekenen evenveel respect verdient als gewoon uit het hoofd tekenen, wat niet het geval is, want natekenen toont tevens geen greintje creativiteit, of je nu aspecten verandert of niet


    Ik volg dit topic niet eens en de manier waarop je tegen haar praat irriteert me al. Je wéét niet hoe goed ze zal worden en alleen omdat jij 'talent' hebt hoef je geen andere mensen af te kraken.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Yeah, klinkt wel wat netjes .
    En nu probeer je alleen nog maar een reden te verzinnen om toch door te gaan.

    van mij mag je :'D
    ik vind het wel grappig :P
    alsof dit gezeik me veel boeit
    ik ga er toch wel mee door :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Volgens mij? zo ZAL je het nooit worden. Niet volgens mij, het is een feit.
    & Het feit dat je niet wil beteren is mijn probleem niet, het feit dat je zo weinig respect toont voor de originele artiest maakt me kwaad. Nu doe je alsof natekenen evenveel respect verdient als gewoon uit het hoofd tekenen, wat niet het geval is, want natekenen toont tevens geen greintje creativiteit, of je nu aspecten verandert of niet

    Het gaat hier ook niet zo zeer om de creativiteit, maar om de teken skills te verbeteren. Maar dat schijn jij niet te willen begrijpen. En die skills worden alleen beter door te tekenen,. Wat je tekent maakt niet uit, het gaat erom dat je het doet. Dus door dit te doen wordt ze wel degelijk beter. Het zal alleen niet in de creativiteit zijn maar in het vermogen om iets te kunnen tekenen. Daarnaast laat ze de originele afbeelding zien, is dat niet het tonen van respect aan de originele kunstenaar?


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    StillBored schreef:
    (...)
    wie zegt dat ik respect wie? heb jij in dit topic een bordje zien staan met
    IK WIL RESPECT MENSEN KIJK NAAR MIJN TEKENING!
    nee, ik wilde gewoon mijn tekening laten zien en dat zo iemand als jij hierop reageert is gewoon jammer..
    er zijn miljarden mensen die natekenen, ga je ze allemaal de les lezen? ik laat mijn tekeningen dan voortaan niet meer zien in topics. zo tevreden? maar ik blijf het op mijn eigen manier doen :'D

    Je tekening laten zien = vragen om reacties, complimenten en je verwacht respect, anders zou je niet zo gepikkeerd doen. En ja, ik ben bereid die mensen aan te spreken, een per een als het moet. C:


    Oh what to do with all the trollkids

    Iwanna schreef:
    En we gaan nu rustig ademen. Door je neus in en door je mond uit.
    En lieve kindertjes. Kom alle eens bij tante Sarita op een knie zitten en vertel eens wat er aan de hand is.


    jaaaa tante sarita *duimt*
    ik wil een koekje (baby)
    ik ben dit gezeik even zat en wil eventjes ontspannen :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Je tekening laten zien = vragen om reacties, complimenten en je verwacht respect, anders zou je niet zo gepikkeerd doen. En ja, ik ben bereid die mensen aan te spreken, een per een als het moet. C:

    Je kan ook te ver gaan hoor..Pfoe


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Jongens, ophouden met elkaar af te katten om de mening van een ander en laten we het gewoon houden bij opbouwende kritiek.


    Life is hard and then we die