StillBored schreef:
(...)
ten eerste dohh als ik het nateken is het logisch datie erop lijkt? en ik heb de basis onder de knie. dat betekent dus dat je de anatomie doorhebt. alleen weet ik nooit een pose die ik kan tekenen. als ik jou was zou ik de tekeningen eens uitprinten en ze onder elkaar leggen. kun je zien dat ze niet hetzelfde zijn =.='' ik heb ook zelf tekeningen gemaakt die niet zijn nagetekend. ik ben nou eenmaal niet zo goed in het bedenken van kledingstukken en haarstijl. ik snap niet waarom je er zo'n probleem van maakt. als ik toch wil na wil tekenen, laat mij dat dan lekker doen? je mag gerust zeggen wat je ervan vind (daar zijn topics voor) maar doe dat dan op een normale manier en begin niet te katten
Als je de basis had zou je het niet overtekenen, en anatomie en de pose zijn 2 verschillende dingen, anatomie heb je niet nodig voor een pose, want de anatomie ligt bij de personage die je 'tekent'. En ik kat niet, ik wijs je er op dat artiesten hier fucking lang voor geoefend hebben, misschien wel 3 jaar, elke dag werden ze wat beter, en zo kregen ze dit, en nu zit jij gewoon wat over te trekken wat misschien 10 minuutjes duurt. Ga zelf schetsen, luie artthief. Natekenen vergt geen tot weinig inspanning. spendeer je tijd die je daar in steekt om hier te pochen in het schetsen van haarstijlen en outfits in plaats van ze te jatten van een andere. Of hoe denk je dat ECHTE artiesten beter worden? Niet door af te kijken maar door hun gave te gebruiken, de gave om fantasie om te zetten in beeld. Als je het niet kan bedenken, train het. Als je het dan nog niet kan, heb je geen talent en hou je beter op want dit lijkt nergens op.
Plus je weet niet waar je over praat.
[ bericht aangepast op 26 april 2011 - 21:41 ]
Oh what to do with all the trollkids