• *trotsheid*

    inspiratiebron:


    nagetekend van dit plaatje btw (: zelf heb ik niet zoveel inspiratie

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 20:39 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    lieve schat kijk eens goed
    dit is niet overgetrokken en ik heb zelf de basis zitten schetsen (cat)
    kijk naar de kleding

    Als je de basis zelf had getekend, leek het er ten eerste niet zo op en moest je -aangezien ze blijkbaar zelf dan kan tekenen- geen plaatjes vragen aan ons om na te tekenen. Want dan kon je net zogoed zelf iets bedenken, of niet dan.


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Als je de basis zelf had getekend, leek het er ten eerste niet zo op en moest je -aangezien ze blijkbaar zelf dan kan tekenen- geen plaatjes vragen aan ons om na te tekenen. Want dan kon je net zogoed zelf iets bedenken, of niet dan.

    Kan het niet wat aardiger (cat)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Murdoc schreef:
    (...)
    Als je de basis zelf had getekend, leek het er ten eerste niet zo op en moest je -aangezien ze blijkbaar zelf dan kan tekenen- geen plaatjes vragen aan ons om na te tekenen. Want dan kon je net zogoed zelf iets bedenken, of niet dan.

    ten eerste dohh als ik het nateken is het logisch datie erop lijkt? en ik heb de basis onder de knie. dat betekent dus dat je de anatomie doorhebt. alleen weet ik nooit een pose die ik kan tekenen. als ik jou was zou ik de tekeningen eens uitprinten en ze onder elkaar leggen. kun je zien dat ze niet hetzelfde zijn =.='' ik heb ook zelf tekeningen gemaakt die niet zijn nagetekend. ik ben nou eenmaal niet zo goed in het bedenken van kledingstukken en haarstijl. ik snap niet waarom je er zo'n probleem van maakt. als ik toch wil na wil tekenen, laat mij dat dan lekker doen? je mag gerust zeggen wat je ervan vind (daar zijn topics voor) maar doe dat dan op een normale manier en begin niet te katten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    I like it! (bloos)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    StillBored schreef:
    (...)
    ten eerste dohh als ik het nateken is het logisch datie erop lijkt? en ik heb de basis onder de knie. dat betekent dus dat je de anatomie doorhebt. alleen weet ik nooit een pose die ik kan tekenen. als ik jou was zou ik de tekeningen eens uitprinten en ze onder elkaar leggen. kun je zien dat ze niet hetzelfde zijn =.='' ik heb ook zelf tekeningen gemaakt die niet zijn nagetekend. ik ben nou eenmaal niet zo goed in het bedenken van kledingstukken en haarstijl. ik snap niet waarom je er zo'n probleem van maakt. als ik toch wil na wil tekenen, laat mij dat dan lekker doen? je mag gerust zeggen wat je ervan vind (daar zijn topics voor) maar doe dat dan op een normale manier en begin niet te katten

    Als je de basis had zou je het niet overtekenen, en anatomie en de pose zijn 2 verschillende dingen, anatomie heb je niet nodig voor een pose, want de anatomie ligt bij de personage die je 'tekent'. En ik kat niet, ik wijs je er op dat artiesten hier fucking lang voor geoefend hebben, misschien wel 3 jaar, elke dag werden ze wat beter, en zo kregen ze dit, en nu zit jij gewoon wat over te trekken wat misschien 10 minuutjes duurt. Ga zelf schetsen, luie artthief. Natekenen vergt geen tot weinig inspanning. spendeer je tijd die je daar in steekt om hier te pochen in het schetsen van haarstijlen en outfits in plaats van ze te jatten van een andere. Of hoe denk je dat ECHTE artiesten beter worden? Niet door af te kijken maar door hun gave te gebruiken, de gave om fantasie om te zetten in beeld. Als je het niet kan bedenken, train het. Als je het dan nog niet kan, heb je geen talent en hou je beter op want dit lijkt nergens op.
    Plus je weet niet waar je over praat.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 21:41 ]


    Oh what to do with all the trollkids

    Die ziet er best vet uit (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Murdoc schreef:
    (...)
    Als je de basis had zou je het niet overtekenen, en anatomie en de pose zijn 2 verschillende dingen, anatomie heb je niet nodig voor een pose, want de anatomie ligt bij de personage die je 'tekent'. En ik kat niet, ik wijs je er op dat artiesten hier fucking lang voor geoefend hebben, misschien wel 3 jaar, elke dag werden ze wat beter, en zo kregen ze dit, en nu zit jij gewoon wat over te trekken wat misschien 10 minuutjes duurt. Ga zelf schetsen, luie artthief. Natekenen vergt geen tot weinig inspanning. spendeer je tijd die je daar in steekt om hier te pochen in het schetsen van haarstijlen en outfits in plaats van ze te jatten van een andere. Of hoe denk je dat ECHTE artiesten beter worden? Niet door af te kijken maar door hun gave te gebruiken, de gave om fantasie om te zetten in beeld. Als je het niet kan bedenken, train het. Als je het dan nog niet kan, heb je geen talent en hou je beter op want dit lijkt nergens op.


    je weet niet eens hoe ik heb getekend. je beweert dus dat ik dit heb overgetrokken? dat heb ik niet gedaan. als je er goed naar kijkt zie je dat ze anders zijn. en mischien doe ik dit ook wel om te oefenen. ik teken nog niet eens zo lang. en je taalgebruik vind ik inderdaad katten. het is maar een fucking TEKENING maak er niet zo'n probleem van. en ik poch niet. zeg ik soms: oh kijk eens hier mijn tekening ik ben oh zo goed! nee, ik maak een topic om een tekening te laten zien en mischien hebben mensen wel tips voor mij. ja ik kan niet ontkennen dat ik het leuk vind om complimentjes te krijgen. maar dat vind iedereen leuk. ALTIJD he moet er iemand zijn die gaat zeuren in topics altijd! en je weet focking hell niet eens hoe ik dit heb getekend! ik kan je ook tekeningen laten zien die ik niet heb nagetekend. en die zijn ook goed gelukt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)

    je weet niet eens hoe ik heb getekend. je beweert dus dat ik dit heb overgetrokken? dat heb ik niet gedaan. als je er goed naar kijkt zie je dat ze anders zijn. en mischien doe ik dit ook wel om te oefenen. ik teken nog niet eens zo lang. en je taalgebruik vind ik inderdaad katten. het is maar een fucking TEKENING maak er niet zo'n probleem van. en ik poch niet. zeg ik soms: oh kijk eens hier mijn tekening ik ben oh zo goed! nee, ik maak een topic om een tekening te laten zien en mischien hebben mensen wel tips voor mij. ja ik kan niet ontkennen dat ik het leuk vind om complimentjes te krijgen. maar dat vind iedereen leuk. ALTIJD he moet er iemand zijn die gaat zeuren in topics altijd! en je weet focking hell niet eens hoe ik dit heb getekend! ik kan je ook tekeningen laten zien die ik niet heb nagetekend. en die zijn ook goed gelukt.
    Getekend? Je hebt nagetekend. Dat noemt geen rechtschapen persoon tekenen. Anders kan je het makkelijk maken, je tekenkunsten zijn zo f* awesome dat je wel zo pro bent -sarcasme- Als je dit al katten vind, you should meet me in RL. Je pocht wel, aangezien je dit tekeningetje op een forum plaatst om te laten zien, moet je er wel trots over zijn. Tips: GTFO en probeer zelf wat ipv na te tekenen , en excuses te zoeken zoals 'ik ben niet zo goed in outfits'. Dat noem je oefenen, en met anderen te kopieren kom je NERGENS. Natuurlijk krijg je complimentjes, want iedereen hier is zo biased dat ze niets durven zeggen. Of ze zijn allemaal natekenaars zonder talent. Waarschijnlijk het tweede. en je zegt net dat je ook dingen niet natekent, waarmee je bekent dat dit is nagetekend.

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 21:53 ]


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Als je de basis had zou je het niet overtekenen, en anatomie en de pose zijn 2 verschillende dingen, anatomie heb je niet nodig voor een pose, want de anatomie ligt bij de personage die je 'tekent'. En ik kat niet, ik wijs je er op dat artiesten hier fucking lang voor geoefend hebben, misschien wel 3 jaar, elke dag werden ze wat beter, en zo kregen ze dit, en nu zit jij gewoon wat over te trekken wat misschien 10 minuutjes duurt. Ga zelf schetsen, luie artthief. Natekenen vergt geen tot weinig inspanning. spendeer je tijd die je daar in steekt om hier te pochen in het schetsen van haarstijlen en outfits in plaats van ze te jatten van een andere. Of hoe denk je dat ECHTE artiesten beter worden? Niet door af te kijken maar door hun gave te gebruiken, de gave om fantasie om te zetten in beeld. Als je het niet kan bedenken, train het. Als je het dan nog niet kan, heb je geen talent en hou je beter op want dit lijkt nergens op.
    Plus je weet niet waar je over praat.


    voor JOU weet ik niet waar ik over praat. ik weet zelf dondersgoed waar ik over praat. mischien ben jij wel een goede tekenaar en ik snap je punt ook. maar wie doe ik er kwaad mee? het is oefenen. trouwens nog een bewijs dat ik het niet heb nagetekend. kijk naar het haar, dat ziet er heel anders uit dan op de tekening. als jij er zo tegen bent dat ik plaatjes nateken dan heb je pech. ik vind het leuk en ik blijf het ook doen. ik doe verder niks met die tekeningen, het is ook maar een oefening


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hey hallo even rustig houden.. Ze laat alleen haar tekening zien, er zijn zoveel mensen die dat doen hoor ..Niet meteen haar aanvallen O.O


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    StillBored schreef:
    (...)

    voor JOU weet ik niet waar ik over praat. ik weet zelf dondersgoed waar ik over praat. mischien ben jij wel een goede tekenaar en ik snap je punt ook. maar wie doe ik er kwaad mee? het is oefenen. trouwens nog een bewijs dat ik het niet heb nagetekend. kijk naar het haar, dat ziet er heel anders uit dan op de tekening. als jij er zo tegen bent dat ik plaatjes nateken dan heb je pech. ik vind het leuk en ik blijf het ook doen. ik doe verder niks met die tekeningen, het is ook maar een oefening

    Zie mijn bovenste bericht. ._.
    & Weet je blijkbaar niet, aangezien je de basis van copyright niet lijkt te snappen. Dat is niet oefenen, dat is natekenen, kom je niet mee verder. Met schetsen uit het hoofd en tekenen van RL kom je verder.


    Oh what to do with all the trollkids

    Murdoc schreef:
    (...)
    Maar een fucking tekening? mensen verdienen bakken met geld aan tekenen, en zitten jaren te zwoegen om zo'n niveau te krijgen als van die kunstenaar van die elf. Oh en als je tips zoekt, dan heb ik nog wel 1 voor je, ga zelf origineel doen. Show me die tekeningen maar dan, het zou me niets verbazen als de helft niet eens van jou zelf was.


    nou begin je brutaal te worden. surf het internet maar rond en vind tekeningen die op deze lijken:






    ja er zitten foutjes in, klopt
    daarom probeer ik mezelf ook te verbeteren
    en natekenen vind ik daar een goede manier voor :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Houston schreef:
    Hey hallo even rustig houden.. Ze laat alleen haar tekening zien, er zijn zoveel mensen die dat doen hoor ..Niet meteen haar aanvallen O.O

    Indd, sowieso kan je zien dat de tekeningen anders zijn. Het plaatje is alleen al inspiratie gebruikt. Dat is iets wat bijna alle beginnende tekenaars doen. Sowieso is imitatie de hoogste vorm van eerbetoon.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Murdoc schreef:
    (...)
    Zie mijn bovenste bericht. ._.
    & Weet je blijkbaar niet, aangezien je de basis van copyright niet lijkt te snappen. Dat is niet oefenen, dat is natekenen, kom je niet mee verder. Met schetsen uit het hoofd en tekenen van RL kom je verder.

    daar kom je wel verder mee
    blijkbaar weet je niet hoe je tekent. ik schets eerst alle lichaamsdelen en daarna pas alle details. en daar leer je ook van. ik zeg toch. ik gebruik de pose. en mischien snap ik niet alles nee, maar kom ik ben vorig jaar begonnen met tekenen -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)

    nou begin je brutaal te worden. surf het internet maar rond en vind tekeningen die op deze lijken:






    ja er zitten foutjes in, klopt
    daarom probeer ik mezelf ook te verbeteren
    en natekenen vind ik daar een goede manier voor :Y)

    ok, die tekeningen bewijzen dat je opnieuw de mainstream anime stijlen kopieert. Er zijn meer dan biljarden anime's waar al die headshots die je getekend hebt in voor komen, dus hoe kan ik weten of je het niet hebt nagetekend. Maar aangezien je in een vorige post duidelijk zegt 'ik teken niet altijd na' kunnen we wel concluderen dat je het vaker doet.
    daarmee faal je officieel. Iedereen kan anime tekenen, zelfs mijn zusje met een beperking kan het, zo zie je maar weer. En omdat je een paar rondborstige, grootogige japanse characters met scene hair kan tekenen, betekent dat nog niet dat je de meest getalenteerde persoon hier bent op aarde. Blijkbaar denk je van wel, want vanaf dat mensen kritiek geven op je tekeningen, ben je daar met je excuses en je attitude.


    Oh what to do with all the trollkids