• Heey lieve mensen ^^
    Ik ga een feest organiseren als ik geslaagd ben, en Quizlet mag ook komen. Het is bij mij thuis in IJsselstein Dat ligt in utrecht. En ik haal julie van utrecht centraal af.
    Het word na 15 juni.
    Er zal alchol geschonken worden en mocht je bezopen worden betaal je zelf je taxi ^^


    Wie wild er komen?
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    De datum word nog vast gesteld.

    XX


    Some angels have no wings.

    Opzich zou ik wel willen komen, maar van hoe laat tot hoe laat speelt een belangerijke rol, en ook wie er komen, want als ik daar als enige van Q kom voel ik me nogal eenling :'D

    Poseidon schreef:
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zal komen, aangezien ik je niet eens ken. (':


    I´m nothing special.

    Poseidon schreef:
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zal komen, aangezien ik je niet eens ken. (':


    Hope goes lost but never dies.

    EstrellaVida schreef:
    Opzich zou ik wel willen komen, maar van hoe laat tot hoe laat speelt een belangerijke rol, en ook wie er komen, want als ik daar als enige van Q kom voel ik me nogal eenling :'D


    Dan gaan we samen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ken je niet dus ik mag en wil niet komen
    Sorry


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik wil wel heel graag komen maar het is een beetje te ver reizen voor mij.
    Sorry:$


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Poseidon schreef:
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zal komen, aangezien ik je niet eens ken. (':

    En je woont ook een beetje ver


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Poseidon schreef:
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zal komen, aangezien ik je niet eens ken. (':