• Heey lieve mensen ^^
    Ik ga een feest organiseren als ik geslaagd ben, en Quizlet mag ook komen. Het is bij mij thuis in IJsselstein Dat ligt in utrecht. En ik haal julie van utrecht centraal af.
    Het word na 15 juni.
    Er zal alchol geschonken worden en mocht je bezopen worden betaal je zelf je taxi ^^

Wie wild er komen?
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

De datum word nog vast gesteld.

XX

Some angels have no wings.

Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zal komen, aangezien ik je niet eens ken. (':

your eyes are like stars in the night.

Poseidon schreef:
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat ik zal komen, aangezien ik je niet eens ken. (':

Poseidon schreef:

Moonshine, take us to the stars tonight ~

Omfg. In Ijsselstein woont mijn kut ex.
    Maar ik denk niet dat ik kan én mag komen, aangezien ik vorige maand 13 ben geworden. ;P

Opgeven is geen optie.

ik wil wel, maar je woon Te ver weg, sorry(no_chears)

I solemny swear i am up to no good

Poseidon schreef:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Poseidon schreef:

A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

Ik ben dan zelf aan het vieren dat ik hopelijk geslaagd ben en ik ken je niet. Sorry :')

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Poseidon schreef:

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Ik zou denkik niet mogen >,<

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Ik wil opzich wel komen. Een feestje is altijd leuk. Maar ik kijk nog eerst even of er mensen komen die ik ken

"Ignite, my love. Ignite."

Ik niet, sorry

Voiceless schreef:
    Ik ben dan zelf aan het vieren dat ik hopelijk geslaagd ben en ik ken je niet. Sorry :')

Alleen maar tranen van geluk

Dreft schreef:
    Ik niet, sorry

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Poseidon schreef:

Firm believer of all that is magic