• Een vlieg vliegt tegen het raam en snapt niet dat ie niet naar buiten kan. Om het nuttig te houden ; Iemand pas nog tegen een raam/glazendeur of iets aangelopen?


    We're all mad here.

    gelukkig niet, ik ben niet zoals justib bieber (krul)
    hoofdletters in titel ahum


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik moest gelijk aan Justin Bieber denken, lol. Nee, ik loop niet tegen ramen of deuren aan. :Y)


    wth.

    heeft iedereeen bieberfeverrr ofs? Sorry voor de hoofdletters :').


    We're all mad here.

    Quixotic schreef:
    Ik moest gelijk aan Justin Bieber denken, lol. Nee, ik loop niet tegen ramen of deuren aan. :Y)


    HAHAHA ja ik ook ;$ ehm. Ja laatst.. maar dat was tegen een lantaarnpaal.


    To infinity and beyond •

    Ik heb je titel dus aangepast omdat hij niet zo duidelijk was & omdat alleen hoofdletters niet mogen. ^-^
    edit: O wacht, blijkbaar was ik te vroeg en heeft een andere mod hem ook al aangepast na mij. :'D

    Ehm, mijn kat springt echt heel vaak tegen de ramen omdat ze dan vliegen buiten ziet zitten en die wil vangen. :'D

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 16:22 ]


    Let the Night embrace you

    Romeo schreef:
    heeft iedereeen bieberfeverrr ofs? Sorry voor de hoofdletters :').


    nee het is nou eenmaal zo dat je stomme acties van beroemdheden niet snel vergeet :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    > aangepast.
    Ik vind dat altijd zo zielig voor die beesten! Ik haal ze altijd naar buiten *O*


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik loop soms tegen deurposten aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ixora schreef:
    > aangepast.
    Ik vind dat altijd zo zielig voor die beesten! Ik haal ze altijd naar buiten *O*

    Je bent een held! :Y)


    We're all mad here.

    Dan moet je niet in een glazen doolhof lopen :'D
    Dat heb ik laatst op de kermis gedaan, samen met m'n nichtje. We stootten 3739293x keer onze hoofd. En na 10minuten hadden we de uitgang gevonden(joehoe)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SING schreef:
    Dan moet je niet in een glazen doolhof lopen :'D
    Dat heb ik laatst op de kermis gedaan, samen met m'n nichtje. We stootten 3739293x keer onze hoofd. En na 10minuten hadden we de uitgang gevonden(joehoe)


    HAHAHA DAT HEB IK OOK EEN KEER GEHAD. Ik zag een vriendin dus ik rende er keihard naartoe in dat glazendoolhof ding. Knal ik keihard tegen het raam aan. ;$


    To infinity and beyond •

    Ik loop al tegen normale deuren aan, laat staan glazen deuren D:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik niet maar een vlieg wel:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Quixotic schreef:
    Ik moest gelijk aan Justin Bieber denken, lol. Nee, ik loop niet tegen ramen of deuren aan. :Y)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Courtesan schreef:
    Ik loop al tegen normale deuren aan, laat staan glazen deuren D:

    Jep, same, haha.