• Om mijn tas in tepakken , voor 3 dagen en om mijn haar testijlen, want ik ga vandaag naar nederland, ik ga bij een vriendin logeren van Q, jaja Dilara ^^, maar ik ben gewoon zo moe omdat ik niet goed geslapen heb., in wat hebbe jullie geen zin?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mijn huiswerk te maken
    Ik ben ook moe heb vannacht bijna niet kunnen slapen omdat ik het te warm had


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    In dinsdag, omdat ik dan weer naar school moet voor vier nutteloze dagen, en dan vakantie heb.


    Opgeven is geen optie.

    Ik wil chocomelk drinken maar ik wil niet opstaan om te gaan halen

    Ik heb geen zin in de volgende keer oppassen, wanneer dat ook is. Ik raakte helemaal in paniek toen de baby langer dan een half uur bleef huilen ^^


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Ik heb geen zin in de volgende keer oppassen, wanneer dat ook is. Ik raakte helemaal in paniek toen de baby langer dan een half uur bleef huilen ^^

    Dan moet je er mee gaan wandele.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ook mijn tas in te pakken voor de klote boot


    "Ignite, my love. Ignite."

    Om uit bed te komen.

    uit bed te komen..

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 9:14 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Om uit mijn bed te komen, proberen iets op mijn laptop te krijgen, alweer naar de stad te gaan -lui-
    en eigelijk ook neit zo'n zin in toneel, maar dat heb ik altijd van te voren, tijdens toneel is het altijd leuk en snap ik niet waarom ik niet wilde gaan (;


    Me so good.

    Douchen. Dat ga ik over een uurtje wel doen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    In werk morgen D:
    Omdat het 1e paasdag is, word het vast tering druk -_-'

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 9:21 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    In te gaan werken.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Blokfluit. ):

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 11:04 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Om mezelf klaar te maken voor vandaag + tas in te pakken (no_chears)


    -

    Mijn toets van Frans leren -_-


    Fighting for peace is like fucking for virginity.