• Ugh, mijn ouders zitten hier voor mijn neus lekkere frietjes te eten en ik mag niet mee eten wegens mijn operatie en ooooooooh.Die frietjes ruiken zo goed ;( iemand nog degoutante dingen meegemaakt?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wat is degoutant? :'D
    En eh.. nee niet echt xD Is wel zwaar kut voor je .__.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    idd; das degoutant

    Lucidity schreef:
    wat is degoutant? :'D
    En eh.. nee niet echt xD Is wel zwaar kut voor je .__.


    Degoutant is een soort van vervelend, snap je? ;p


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    degoutant betekent toch vies? Ik snap niet waarom je dat woord hier gebruikt ... ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik heb buikgriep -zo met de hele dag overgeven enzo-gehad en mijn ouders zaten die avond ook frietjes te eten dus ik weet hoe je,je voelt


    Change, the only good thing in this world.

    waarvoor ben je geopereerd dan ;o
    en dat is inderdaad heel vervelend haha.


    it's so empty living behind these castle walls

    Tranquillity schreef:
    degoutant betekent toch vies? Ik snap niet waarom je dat woord hier gebruikt ... ;x


    Neen, degoutant betekend vervelend en dingen in die richting:8


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    BOUM schreef:
    waarvoor ben je geopereerd dan ;o
    en dat is inderdaad heel vervelend haha.



    Mijn wijsheidstanden zijn eruit gehaald en er is een smile distractor geplaatst in mijn gehemelte dus mijn gezicht is helemaal opgezwollen en mijn mond zit vol met draadjes en ik moet van pudding en ijs leven, héhé


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)

    Neen, degoutant betekend vervelend en dingen in die richting:8

    Sorry, maar ik moest het bewijzen..

    degoutant;
    1) Afkeerwekkend 2) Afschuwelijk 3) Dringend in de internationale telegrafie 4) Kopletter 5) Onsmakelijk 6) Onuitstaanbaar 7) Walgelijk
    Bron.

    Oké ja, onuitstaanbaar staat er ook bij. Maar ik had ook gelijk over mijn afkeerwekkend, walgelijk, vies :'D

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 19:59 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    degoutant betekent toch vies? Ik snap niet waarom je dat woord hier gebruikt ... ;x


    Dacht ik ook, ja. (cat)
    En dat is vervelend voor je.
    Tussen mijn ouders hangt al het hele weekend een gespanne sfeer en de bom is vandaag ontploft, dat is ook vervelend.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Sorry, maar ik moest het bewijzen..

    degoutant;
    1) Afkeerwekkend 2) Afschuwelijk 3) Dringend in de internationale telegrafie 4) Kopletter 5) Onsmakelijk 6) Onuitstaanbaar 7) Walgelijk
    Bron.

    Oké ja, onuitstaanbaar staat er ook bij. Maar ik had ook gelijk over mijn afkeerwekkend, walgelijk, vies :'D


    Aah, oké maar hier thuis (en in mijn familie) gebruiken wij degoutant als vervelend etc. en trouwens is vervelend niet ook een beetje zoiets als nummer 6? onuitstaanbaar?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)

    Aah, oké maar hier thuis (en in mijn familie) gebruiken wij degoutant als vervelend etc. en trouwens is vervelend niet ook een beetje zoiets als nummer 6? onuitstaanbaar?

    Wel, ik heb het erbij gezet ^^ Onuitstaanbaar is inderdaad iets als vervelend, daarom zei ik ook dat jij gelijk had, maar ik ook ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wel, ik heb het erbij gezet ^^ Onuitstaanbaar is inderdaad iets als vervelend, daarom zei ik ook dat jij gelijk had, maar ik ook ^^



    Ik had het niet gelezen, maar oké ;p

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 20:04 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    mmmmm frieteee :9~


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik ken het gevoel. Ik heb dat gevoel meer dan een maand gehad.
    Ik had een kaakoperatie, mijn tanden stonden op elkaar gerekkerd. Onbeweeglijk. Heb een maand geleefd op enkel drinken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury