• Zijn echt de meest chille ouders die je je maar voor kunt stellen. Ik pas nu voor de eerste keer bij hen op en eerst wou het kleine kindje van 10 maanden niet slapen, maar nu ligt hij allang in dromenland en de ouders zijn al weg en komen pas om twaalf uur terug. Ik mag van hun alles doen wat ik maar wil, op de laptop, tv kijken, chips en andere dingen vreten, zolang ik het huis maar niet afbreek (: Ik weet alleen nog niet hoeveel ik ga verdienen, waarschijnlijk iets van drie euro per uur of zo.
    Wie heeft er nog meer een oppasadresje, en wat is jullie normale 'tarief' dan eigenlijk?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Whoaa, chill.
    Ik mocht ook alles nemen wat ik wou, maar er was niks lekkers :S
    En ik krijg 5 euro per avond, of 10 euro bij overnachten daar.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik, bij de buren. Heel relaxed, mag idd net als jij tv kijken en alles, krijg €4,50 per uur, allemaal leuk en aardig, maar ze hebben van die klóte tekkels, waardoor je niet kan bewegen of ze keffen de héle buurt bij elkaar. Haat aan die hondjes, echt waar. Het zijn er vijf of zo ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb allemaal mensen die zeggen dat ze een oppas nodig hebben en dat ze mij zullen bellen, maar die dat uiteindelijk nooit doen. ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb wel oppaskonijntjes, want onze buren gaan best vaak weg en die hebben twee konijnen en daar moeten we op passen. Maar ze zijn wel heel aardig (de buren) :')


    As travars

    Ik vind dat normaal voor oppassen, haha. Ik heb 3 mensen waarbij ik oppas, 2 + 2 + 1 kind. En ik verdien niet echt per uur, ik krijg meestal gewoon rond de 120/25 euro aangezien ik meestal wel tot 2/3 uur zit.

    Mijn oppasadresje is ook chil. Ze willen dat ik me thuis voel, hahaa. Ik pas er ook al zo'n 1,5 jaar op en vertrouwen me wel. Ik verdien ongeveer 5 tot 7,5 euro als ik niet blijf slapen en 10 euro als ik wel blijf slapen. Jullie kunnen dus al raden wat ik doe. : )


    <3

    Ik ging normaal vandaag en gisteren babysitten, maar dat is niet door gegaan. :Y) Ik hou niet van kinderen, dus normaal ga ik ook niet oppassen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'