• Ik verveel me en heb wat nieuwe abonnementen nodig. 8D.
    En natuurlijk heb ik wel weer eisen 8D

    x 10 of minder hoofdstukken
    x ik hoop wel dat er vaker dan een keer per maand gepost word.
    x originaliteit svp.
    x een beetje goede zinnen, normale grammatica, gebruik van leestekens etc.
    x genre maakt geen flikker uit


    Kom maar op :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    The Mystery Behind The Mask (o.a. Fred Weasley)



    Some people ask me, what I am.
    My answer will be; The Mystery behind the mask, I am Mystery

    ~Forced to help Voldemort
    ~Daughter of a Black
    ~The only one who survived the history of Hogwarts
    ~A mystery for everyone accept him


    Happy Birthday my Potter!

    toen Romy sprong op de trampo kwam die gedaante met pistool hij sprong hoe zij net spring hij kwam dichter op haar af en.................

    http://www.quizlet.nl/stories/46031/verrader-draco-malfoy/

    verrader (DM)

    heeft tot nu toe 6 hoofdstukjes

    je moet maar kijken of je het iets vind.
    (zou leuk zijn voor mij) maar aangezien je al zoveel berichten heb...
    doe rustig aan ;)


    .

    dit is mijn storie hij is vandaag pas begonnen dus nog maar 1 hoofdstuk
    maar ik ben vanplan vaker dan 2 keer per week te schrijfen
    vooral in het weekend wil ik 2 hoofdstukjes schrijven


    You can't not look cool with a crossbow.

    Show the world who you really are (Fred Weasley)
    Geen idee of je dit leest, haha. :Y) Hij heeft alleszins al 17 hoofdstukken, er komen er natuurlijk nog meer, al zit ik momenteel wel in mijn examenperiode dus wordt er iets minder vaak geschreven.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.



    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."


    Het is geen horror, wat de titel misschien wel doet vermoeden :']
    Oja, dit is de link: Plop

    Edit - Ik ben trouwens net begonnen, dus hij heeft nog nauwelijks hoofdstukken :p

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 21:42 ]

    The life of a Weasley
    hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met in de hoofdrol de dochter van Ron Wemel
    hij is pas gisteren begonnen, maar ik ben van plan om er elke dag wel iets op te zetten
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Believe and she won't be gone (dm)


    Happy Birthday my Potter!

    http://www.quizlet.nl/stories/52521/the-journey-of-love/ Nu schrijf ik niet veel, want ik heb pww. Normaal schrijf ik meer. Zeg ff wat je van vind, plz? (flower)

    I hope you like it :)


    We'll be glowing in the dark ~

    http://www.youtube.com/watch?v=jF426Nanc08 Trailer van mijn neiuwste verhaal, start pas 3 juli (zodat ik altijd een voorraad hoofdstukken heb)
    Ik heb meerdere verhalen, waaronder ook deze:
    http://www.quizlet.nl/stories/54534/-therell-be-a-key-under-the-mat-if-you-ever-come-back--16--lt3/ (mijn meest actieve verhaal tot nu toe.)

    THERE'LL BE A KEY UNDER THE MAT IF YOU EVER COME BACK.

    De wereld van Sky McRox stort in elkaar wanneer haar moeder aankodigt dat ze gaan samenwonen met haar nieuwe vlam, Russel. Maar zodra ze Jonah, Russel's knappe 17 jarige zoon, ontmoet, lijkt het leven nog moeilijker te worden. Sky en Jonah hebben hetzelfde probleem. Daar komt nog bij, dat ze zich tot elkaar aangetrokken voelen. Niet alleen dat, ze zijn zelfs verliefd. Hun liefde is fout, verkeerd. Stiefbroer en zus, dat horen ze te zijn...

    Kunnen ze hun liefde voor elkaar ooit vergeten?



    lekker dramatisch he? xd.


    Intersectional feminist



    Dit verhaal speelt zich af op Hogwarts, het laatste schooljaar van Neville


    Isabell en Caitlin zijn in bijna alles het tegenovergestelde. Terwijl Isabell weg is van mode, heeft Caitlin er niks mee. Terwijl Caitlin van alles houd dat lief en aardig is, houd Isabell dat zo ver mogelijk van zich af. Terwijl Isabell zachtjes aanbeden wordt, heeft Caitlin heel veel vrienden. Terwijl Caitlin strijd tegen de dooddoeners in Hogwarts, lijkt Isabell zich door hen aangetrokken te voelen............
    Langzaam barst een strijd los, gebaseerd op geheimen en verraad. Maar wat als deze gezworen vijanden toch iets gemeen blijken te hebben?


    Caitlin: You always choose the wrong way, Bitch
    Isabell: Can't judge me, if you don't know me, sweety


    ©Taraluis & Bloodygum


    Two roads, Two girls, One fight (Hogwarts)


    Happy Birthday my Potter!





    Je kan op de plaatjes klikken


    =

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    Hij heeft iets meer dan 10 hoofdstukken maar sommige zijn niet zo heel lang:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you