• Ik verveel me en heb wat nieuwe abonnementen nodig. 8D.
    En natuurlijk heb ik wel weer eisen 8D

    x 10 of minder hoofdstukken
    x ik hoop wel dat er vaker dan een keer per maand gepost word.
    x originaliteit svp.
    x een beetje goede zinnen, normale grammatica, gebruik van leestekens etc.
    x genre maakt geen flikker uit


    Kom maar op :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    My silence says more than my words

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:33 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Fantasy, Actie & Romantiek.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.

    Misschien wil je mijn story lezen.
    http://www.quizlet.nl/stories/56963/you-are-the-one-for-me-gregory-vd-wiel-en-fernando-torres/

    tis wel voetbal..
    x


    Some things are changing too much.

    Catlana Reed is nooit erg sterk geweest. Tien jaar geleden, op haar zesde verjaardag én de gevreesde dag van de boete, werd ze geadopteerd door een oude man en zijn jongere vrouw, om vervolgens van District 4 naar District 1 te worden overgebracht. Hier zou ze samen met tientallen andere lotgenoten getraind worden om één van de beste en sterkste Tributen ooit te worden, maar hoe hard ze ook haar best deed, ze bleek niet het talent en de bloedlust te bezitten waar haar twee wrede pleegouders zo wanhopig naar op zoek waren. Zodoende werd ze ‘gedegradeerd’ tot dienstmeisje, maar dit gebeurde zeker niet uit mededogen. Ze had het onwaarschijnlijke geluk gehad dat er net een meisje was overleden en zij haar plaats kon innemen. Maar wat als niet één van de vele Beroepstributen gekozen wordt, maar Catlana? Zal ze De Spelen overleven en misschien zelfs wel ontdekken wat er al die jaren geleden met haar ouders en de rest van haar familie is gebeurd?

    ‘The Hunger Games have begun.
    May the odds be ever in your favor!’


    De link voor als je het wat lijkt.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 17:09 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle


    Paperbag Princess
    Samenvatting: Het vriendje van de zestienjarige Florence heeft het net uitgemaakt. Verscheurd door verdriet en het idee dat ze dit zelf allemaal heeft uitgelokt doet het er voor haar niet meer toe wat er in de wereld gebeurt. Dan ontmoet ze in de plaatselijke videotheek de mysterieuze Nilwaveren, die ondanks zijn vage verhalen, zijn beweringen dat draken bestaan en het feit dat hij nog nooit van laptops en mobieltjes heeft gehoord, een onweerstaanbare aantrekkingskracht op haar heeft. Maar wat ze niet weet, is dat Nilwaveren een verbannen prins is, die maar onder één voorwaarde terug mag keren in zijn rijk. Voor ze het weet, zit Florence verstrikt in een verschrikkelijk complot.
    Genre: fantasy, romantiek, onbekende personen
    Leeftijdscategorie: 16+ (hoewel dat niet heel overheersend is. het is zeker niet één van die verhalen over BDSM dat twintig hoofdstukken aan één zeer uitgebreide vrijpartij wijdt).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    http://www.quizlet.nl/stories/15881/dag-mooie-zwarte-jongen/

    Over een meisje 'Alicé' die op de muziekschool een afrikaanse jongen leert kennen 'Guban' en helemaal verliefd word op hem.
    Een verhaal over racisme en cultuurverschillen.
    Er staan nu 6 deeltjes op en ik ben volop aan nieuwe deeltjes ah schrijven (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.



    Wanneer Chiana en Noa verder knutselen aan de tijdmachine, gebeurt er iets heel onverwachts. Chiana en Noa worden in de tijdmachine gesleurt en verdwijnen naar een ander tijdperk. Het tijdperk van de beruchte piraat Jack Sparrow.
    Zal het Chiana en Noa lukken om weer terug naar haar eigen tijdperk te komen, of zullen ze voor altijd gevangen zitten bij de piraten?

    Je leest het in:
    Over the Sea


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Switching Paths.


    "Well, well. Look who we've got here!"


    The Death end.
    Een groep jongeren verdwaald in het bos en dan begint het te regenen . Ze besluiten zich te verschuilen bij een verlaten villa. De verlaten villa ziet er eng uit . Sommige besluiten om Buiten te blijven anderen gaan naar binnen .Bij de eerste nacht is het al duidelijk ….Dit is geen gewone villa .
    Verliezen betekent zeker weten de dood. Winnen is vrijheid. Maar 1 iemand kan de weg vinden naar vrijheid. Maar de vraag is wanneer ga je dood?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    The girl behind the voice[JB]
    Mijn nieuwste verhaal met 4 hoofdstukken
    Ik schrijf elke dag een nieuw hoofdstukje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    http://www.quizlet.nl/stories/57446/you-belong-with-me/

    is nog volop aan het schrijven^^ 3 hoofdstukjes worden er wel zeker meer
    (niet van mij) maar ja


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    She is as mysterious as a black swan
    Sommige mensen voelden zich niet meer veilig op Zweinstein. Maar het viel niet te ontkomen. De dochter van Heer Voldemort, genaamd Zara Vilijn kwam op Zweinstein. Sommige tovenaars en heksen vonden haar zo beeldschoon als een zwaan, een zwarte zwaan wel te verstaan want ze bleef een Vilijn. Andere vonden haar zo gestoord als een sadist, daarom kon ze het altijd zo goed vinden met Bellatrix van Detta. Het duurde daarom ook lang voordat schoolhoofd Albus Perkamentus zijn besluit definitief had genomen. Hij wist tenslotte wat voor een nadelen deze gebeurtenis met zich zou kunnen meebrengen. Zara word zoals de meeste al verwacht hadden, in Zwadderich geplaatst. Ze maakt haar vijanden op Zweinstein, maar ook haar vrienden. Maar Zara had geen tijd voor vrienden, vijanden en geliefden. Zara zal altijd een erfgenaam zijn van Zalazar Zwadderich, en een dochter van Marten Vilijn. Ze wist zich tegenover sommige erg mysterieus op te stellen, daardoor vonden ze haar aardig. Alleen Zara's afdelingsgenoten wisten hoe ze echt was, en dat is niet veel goeds.


    'Ik moet haar leren kennen. Het moet, oké?' Hij klonk vastberaden, dat was hij ook.
    'Ga je gang, maar weet waar je aan begint!' Zijn vriend waarschuwde hem maar het was te laat.

    © Loyalty




    She choosed the strongest
    [center]Het enige wat Kaylee wou, was een normaal leven. Ze hoopte het te vinden in Forks maar dat had ze mis. Dit verhaal draait om Kaylee Williams. De ouders van Kaylee zijn nog maar net gescheiden en haar moeder wilt zo snel mogelijk ergens anders wonen. Kaylee komt te wonen in Forks, een stadje dat totaal het tegenovergestelde is van haar vorige woonplaats Las Vegas. Kaylee word het buurmeisje van Bella Swan, die contact zoveel mogelijk wild vermijden maar dat niet red en bevriend met Kaylee raakt. Bella is Kaylee's enige vriendin.

    Kaylee heeft voor de rest bijna geen vrienden in Forks en de enige die er altijd voor haar is, is haar hondje, een Jack Russell terriër.

    Kaylee gaat naar school in Forks. Op school raakt ze in contact met Bella's oude vrienden: Jessica, Mike, Eric, Angela en Tyler. Maar ze raakt ook bevriend met Bella's nieuwe vrienden, de familie Cullen. Kaylee voelt zich vanaf het begin aangetrokken als een magneet tot de familie en vind ze erg mysterieus en interessant. Kaylee raakt vooral geobsedeerd door Emmett, de sterkste en de grootste van de familie Cullen. Maar Kaylee's gevoel zegt dat er iets niet klopt aan de familie.

    Na aanleiding van opeenvolgende gebeurtenissen, komt Kaylee de familie Cullen steeds vaker tegen. Vooral Emmett komt ze vaak tegen.


    'Ik ben levensgevaarlijk. Dit is onmogelijk.' Hij fluisterde.
    'Onzin. Ik ben wel wat gewend ondertussen.' Ze sprak het luchtig.
    Ze had geen idee waarin ze verstrikt was geraakt.

    © Loyalty

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:23 ]


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    kijk maar in mijn story story promoten er zijn er al 10


    Change is for weirdos ~ Niall Horan


    Writen By 'Me - Dominic
    ~~
    Klik Link


    ‘‘The Hunger Games have begun.
    May the odds be ever in your favor!’’

    Er is geen weg meer terug.
    ~~




    #Dit verhaal is afgeleid uit de Hongerspelen,
    het levensverhaal van kleine Rue. En enkel een fanmade.
    #Enjoy, leave a comment.
    #Soundtrack
    © 'Me

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:25 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.