• Ik verveel me en heb wat nieuwe abonnementen nodig. 8D.
    En natuurlijk heb ik wel weer eisen 8D

    x 10 of minder hoofdstukken
    x ik hoop wel dat er vaker dan een keer per maand gepost word.
    x originaliteit svp.
    x een beetje goede zinnen, normale grammatica, gebruik van leestekens etc.
    x genre maakt geen flikker uit


    Kom maar op :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Het Doolhof
    - Acht hoofdstukken
    - Meestal één hoofdstuk per week, soms duurt het wat langer
    - Genre is fantasy/avontuur en onbekende personen


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    A mail from heaven.



    Kate is gesloopt wanneer haar beste vriendin Selena vermoord teruggevonden wordt. De dader is gevlucht en er zijn geen getuigen. Geen mens schijnt een aanwijzing te hebben en ook de onderzoekers vinden geen spoor van de dader. Na één jaar wordt het onderzoek stilgelegd, maar alles verandert wanneer Kate opeens een mail krijgt van Selena …


    Een gil, oorverdovend. Tonen die onhaalbaar hoog leken, doodsangst. Tranen, geroep. Mijn handen rond mijn knieën, tegen de muur gedrukt.

    Gerinkel, gerinkel, mijn handen op mijn oren. De hoorn in mijn handen, de hoorn aan mijn oren.
    “Hallo?” “Kate, help me!”
    Een schok, mijn hand naar mijn hals, geen lucht. Opnieuw een gil –van mij. Geschreeuw, luid.
    “… Selena?”
    Story by BlueElephant
    Cover by Washington
    Geschreven in de v.v.t.


    BINNENKORT.
    Hoofdstuk één.


    Has no one told you she's not breathing?

    Searching The Supernatural°

    Lauren is een demonenjager, een van de beste van de wereld. Alleen is ze zeker niet als alle andere; haar partner is namelijk een vampier, Michael, die tevens haar beste vriend sinds altijd is.
    Lauren en Michael zoeken het land af naar demonen, geesten en andere kwaadaardige gevallen, tot ze op een dag op een demon stuitten, die rare indrukken achterlaat. Zelfs als hij dood is, blijven ze visioenen en tekens van hem krijgen.

    Sam en Dean zijn twee demonjagers. Twee broers, met als vader de beste van heel Amerika. Ze reizen het land af, op zoek naar hun verdwenen vader, en om mysteries op te lossen. Maar op een dag is het een ander mysterie dan anders. De demon is weg, maar de plek blijft behekst. Wat als de dan ook nog te doen krijgen met een mysterieus meisje en een vampier, die het enkel moeilijker maken voor de broers? En wat als ze dan besluiten de vampier te vermoorden, wat het meisje enkel woedender maakt?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    The year of destruction

    Au secours!Hilfde!Ayuda!Please!

    De uitverkorene

    En 1 die bij story promtoen stat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    I studied at what I believe they call the University of Life
    Nathaniel "Nate" Spencer is een levensgenieter. Hij doet alleen dingen waar hij zelf zin in heeft en laat zich door niemand anders vertellen wat hij moet doen. Audrey Roberts daarentegen is streng opgevoegd en heeft haar hele leven al laten plannen door haar ouders. Ze moet na de middelbare school Engels studeren op Oxford en daarvoor moet ze natuurlijk veel leren. Kan Nate er toch voor zorgen dat Audrey eens voor zichzelf kiest als ze elkaar ontmoeten?


    As travars

    Result of breaking all the rules - HP (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Dit is een Jonas Brother story het is wel spannend maar vol met drama. Hij is wel afgelopen xD
    Crash vs Crush

    Het vervolg op Crash vs Crush:
    Lost in this Crazy world

    Dit is een story en het is geen fanfiction, actie, avontuur, spannend, drama
    Everything changed when you came into my life

    Dit is een story over Justin Bieber en een meisje dat het hem moeilijk gaat maken.
    The Miami Bitch

    Dit is ook een story over Justin Bieber en het gaat over een meisje die hem haat.
    An other Justin Bieber story

    Dit is een verhaal over allerlei bekende mensen die in dit verhaal niet bekend zijn. Het is dramatisch, er zit avontuur in en het is ook zeer spannend.
    A Perfect life

    PowerSource

    Onbekende Personen, Fantasy, Avontuur

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen...

    -te lui om links te plaatsen-
    kijk maar eens op mijn profiel (A)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.





    De woeste golven beuken tegen het marineschip en de brandende zon snijdt tegen mijn wang aan. Het rustige, op en neergaande bewegingen van het schip geven me een stille hoop opdat ik een keer terug zal keren naar het vaste land. De mannen om me heen werken ontspannen door en maken onderling grapjes met elkaar, of om elkaar.
          De kleurrijke vlaggen nemen opnieuw mijn concentratie in beslag en gehypnotiseerd door het geklepper, voel ik mijn hartslag dalen naar een slaperig ritme. De warmte knabbelt aan mijn uniform, mijn welverdiende pet brengt enige schaduw aan mijn gezicht en ik voel een aangenaam, hartelijk gevoel door mijn bloedbanen zwemmen.
          De hemel is verkleurd naar blauw; een andere blauw dan de zee vol geheimen en raadsels. Een felle kobaltblauwe kleur dat de meeuwen schreeuwend heen en weer laat vliegen; dat de dolfijnen omhoog laat springen om een stukje van Gods werk te proeven. Nog steeds gevangen door moeder natuur, draai ik me om naar de reling en schuif mijn handen in elkaar om meer van de wereld te zien.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    je kan ook die van ij lezen. Het gaat over Twilight. Alleen net wat anders, want Bella heeft een realtie met Jacob Black maar ze houdt ook van Edward. :D


    Life is not about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain

    klikk
    hp-story, ik activeer elke dag wel iets, maar hij is wel al lang :$


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood


    Wanneer Alyson Bright doorbreekt met haar rol in het Zwanenmeer stijgt alles haar een beetje hoog. De vrienden waarmee ze vroeger nog zo bevriend mee was zijn op haar aardbol verdwenen en alleen de meest rijke en hooggewaardeerde mensen zijn nog goed voor haar. Nergens is de Alyson van vroeger meer te bekennen, de Alyson die danste voor haar plezier is weg.

    Tot op een dag haar moeder er genoeg van heeft en ze haar naar een speciaal kamp stuurt voor mensen met sterallures. Met tegenzin komt Alyson daar aan en ontmoet vele meisjes en jongens van haar leeftijd die het ook zo hoog in hun bol hebben, zo ook One Direction de popsensatie van het laatste jaar. Weet Alyson het te overleven en zijn de jongens van One Direction echt zo arrogant zoals de roddelblaadjes zeggen?



    Swans Shouldn't Be Famous

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:19 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Love is the word to deschribe your letters. - Justin Bieber.

    Ik plaats elke dag een deeltje. Hij heeft nu 13 hoofdstukken.

    http://www.quizlet.nl/stories/48505/we-are-different-luna-ft-justin-bieber/

    We are different, Luna.
    Een triller uit de ogen van Mnr. Bieber.

    Je moet maar kijken of je het leuk vind.


    If you don't live for something, you will die for nothing.