• Ik verveel me en heb wat nieuwe abonnementen nodig. 8D.
    En natuurlijk heb ik wel weer eisen 8D

    x 10 of minder hoofdstukken
    x ik hoop wel dat er vaker dan een keer per maand gepost word.
    x originaliteit svp.
    x een beetje goede zinnen, normale grammatica, gebruik van leestekens etc.
    x genre maakt geen flikker uit


    Kom maar op :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Wil je mijn story lezen?
    Mijn story
    Het gaat over een meisje achtervolgt door de dood


    Dare to be different!!!!



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    ___________________________________________________


    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 17:28 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb net een nieuwe gestart, met tot nu toe maar drie hoofdstukken. Het is een HP verhaal over een leraar.
    Teachers, Slytherins & other Criminals


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    klik
    Het zou fijn zijn als je deze las, het gaat over een jongen die opzoek is naar zijn vader (geen fanfiction en waargebeurt)

    Ben na 1 jaar niet schrijven weer begonnen [:
    't is een Edward Cullen lovestory, maar wel orgineel.
    Heb nog niet veel hoofdstukken maar probeer er elke dag aan te werken.
    'K hoor graag wat je er van vind


    You are the beauty in my life - a Edward Cullen love story.


    its better to be hated for who you are, than to be loved for who you are not.

    Deal.
    Komen in totaal 6 hoofdstukjes, moet ze nog even activeren x)
    Ik moest een verhaal voor Nederlands schrijven met als thema 'noodlot', ziehier het resultaat. Laat maar weten wat je ervan vindt ;)


    Laugh If You Love Your Life <3

    A little lie |JDB| (:


    Life isn't about waiting for the storm to pass; it's about learning to dance in the rain -Vivian Greene

    Twilight fanfic met nog maar 2 hoofdstukken (straks 3)
    En ik post minstens 1 keer in de week (meestal 4-5 keer zelfs)
    Mooi AN

    The truth of our friendship (Twilight)

    Inhoud: Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    HYA


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb 2 verhalen over Gossip Girl (NL & EN )
    En ik schrijf mee aan dit schrijfproject :)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 16:58 ]


    I was an angel living in the garden of evil



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Genre: Vriendschap, drama, avontuur.
    Hoofdstukken: 6 (Ik post minimaal 2 keer per week een nieuw hoofdstuk)



    Engeland, heden. Guardian angel internaat voor moeilijk opvoedbare meisjes tussen 11 en 17.

    Vier compleet verschillende meisjes die het totaal niet met elkaar kunnen vinden blijken elkaar meer nodig te hebben dan ze hadden verwacht.

    Pippa, ik persoon. Veertien jaar.

    http://www.quizlet.nl/stories/53789/defenders-of-anarchy/

    [ bericht aangepast op 16 juni 2011 - 17:52 ]

    Mijn Freak the Freak out :)

    Mijn hp fanfic? In een dag geschreven, dik 4000 woorden, maar nog lang niet af.
    http://www.quizlet.nl/stories/53201/te-creativiteitsloos-om-een-goede-titel-voor-mijn-hp-fanfic-te-verzinnen-he-toch-nog-een-creatieve-titel/


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    mispattinson


    Change is for weirdos ~ Niall Horan