• Ik verveel me en heb wat nieuwe abonnementen nodig. 8D.
    En natuurlijk heb ik wel weer eisen 8D

    x 10 of minder hoofdstukken
    x ik hoop wel dat er vaker dan een keer per maand gepost word.
    x originaliteit svp.
    x een beetje goede zinnen, normale grammatica, gebruik van leestekens etc.
    x genre maakt geen flikker uit


    Kom maar op :Y)


    Alleen maar tranen van geluk



    Wie puur en rein is gaat naar de hemel. Maar wat als je de kans nooit gekregen hebt om te leven? Kate stief op haar 16e voor ze de kans kreeg om een zonde te begaan. Maar nu heeft ze haar aureool opgegeven en is naar de aarde teruggekeerd. Kunnen de andere engelen haar nog redden van haar ondergang? Of zullen haar zonden ervoor zorgen dat ze voorgoed uit de hemel wordt verbannen?
    _________________________________________________________________

    Hij heeft net 11 hoofdstukken, maar het zijn korte stukjes ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Je moet even bij mijn verhalen kijken. Ik ben er nu met 1 bezig over Seth Clearwater en daarbij post ik elke dag een hfst. Het zijn er nu nog geen 10, maar dat worden het er wel. Verder heb ik nog meer stories met meer dan 10 hfst-en. En er is er ook al 1 afgelopen die je kan lezen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Erato schreef:



    Wie puur en rein is gaat naar de hemel. Maar wat als je de kans nooit gekregen hebt om te leven? Kate stief op haar 16e voor ze de kans kreeg om een zonde te begaan. Maar nu heeft ze haar aureool opgegeven en is naar de aarde teruggekeerd. Kunnen de andere engelen haar nog redden van haar ondergang? Of zullen haar zonden ervoor zorgen dat ze voorgoed uit de hemel wordt verbannen?
    _________________________________________________________________

    Hij heeft net 11 hoofdstukken, maar het zijn korte stukjes ^^

    Ik wil em nu ook eens slezen :9~

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 19:42 ]

    Forbidden Love met Severus Sneep ( 6 hoofdstukken )

    Op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus is het verboden dat een leerling een relatie krijgt met een leraar.
    Maar als Valene Valom op zweinstein komt veranderd alles voor Severus Sneep,Hij word stapel verliefd op Valene ookal is dat verboden.
    Severus durft geen relaties meer aan omdat zijn hart jaren geleden voledig brak,Het meisje waar hij stapel op was hete Lily.
    Zij koos voor een ander en Severus z'n hart brak ik tientalle stukjes,Daarna heeft hij nooit meer echte liefde kunnen vinden.
    Zou Valene er verandering in kunnen brengen


    I Write This For You met Justin Bieber , ideaal als je een soort van Bieber - hater bent ( wel 16 hoofdstukken, is dat erg ?)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 18:48 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Meet me at Midnight.

    In een land ver hiervandaan luidt de grondwet:
    Vrouwen en slaven hebben geen rechten.
    Rionai is het hier niet mee eens, en in het geheim verzet ze zich hiertegen. Maar wat doet ze als haar leven, haar plannen en haar gevoelens in twijfel worden getrokken door slechts één jongen?
    En wat als die jongen een groot geheim voor haar verbergt?


    Genre: Onbekende personen, Romantiek, Fantasy en Avontuur.
    Read it if you like, er zijn nog maar drie hoofdstukken en zo ongeveer eens per een à twee dagen post ik een nieuw stukje (:

    Verder zou ik je de stories van Square aan willen raden, maar die zijn allemaal al wat verder.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    True Colors, een DM story. (: Je kan even een kijkje nemen op mijn profielo. :3


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Mag er ook Justin bieber(krul)?


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    http://www.quizlet.nl/stories/48782/dubbelzus/

    Het gaat over:

    Evy is stomverbaasd als ze op een dag oog in oog komt te staan met een meisje dat als twee druppels water op haar lijkt. Wie is die vreemde dubbelgangster? En waarom verdwijnt ze telkens als Evy haar wil aanspreken?
    Samen met haar beste vrienden gaat Evy op zoek naar het mysterieuze meisje. Ze ontmoeten elkaar en algauw leert ze de Amerikaanse Emely heel wat beter kennen.
    En hun verhalen passen als puzzelstukken ineen...

    Sins will never change.




    Wat als elke nacht wakker word gehouden door nachtmerries? Nachtmerries over een onbekend verleden. Niet kan slapen, en geen energie hebt om te vechten. Mensen je negeren omdat je anders bent. En alles verkeerd lijkt te gaan.

    Je besluit weg te rennen, te vluchten. Volg de reis van Fay Lieve, een reis vol avontuur, verboden liefde. Gevallen engelen. Verraad, onmacht. En onmogelijk keuzes. Het gevecht tegen haar lot, vechtende tegen haar afkomst. Zal Fay Lieve haar eigen leven lijden of een marionet van Satan worden.

    ©Roos-Willemijn&Noa.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 19:52 ]


    The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

    Ik ben niet zeker wat je zoekt, maar hier vind je alles. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Somers schreef:
    Mag er ook Justin bieber(krul)?


    Als hij origineel is wel (cat)


    Alleen maar tranen van geluk

    .
    Amore Joie Guardiola i Sala is een meisje van 18 jaar. Ze houd van het leven en geniet er ook van. Een paar keer uitgaan in het weekend is haar absoluut niet vreemd. Zoals je kan zeggen een echte Party-diehard. Maar dat zal je wel begrijpen als je uitgaat in Barcelona, bovendien ook haar woonplaats. Barcelona is alles voor haar. Ze heeft daar haar vrienden, familie, school en Camp Nou. Van dat laatste is ze zich alleen nog niet bewust. Totdat die ene jongen laat zien wat echte liefde is. Alleen ziet ze dit te laat. Hij hoeft geen afgelikte boterham die rotzooit met het halve team van haar vader, Josep Guardiola. Zij hoeft hem op het eerste gezicht niet, maar dat veranderd totaal. Ze ontdekt dat hij alles is wat ze nog wilt. Nog meer dan alles wat ze lief heeft.

    Maar wil hij haar nog terug?


    Ik heb net het tweede hoofdstuk geplaatst, maar ik denk dat er wel wat meer hoofdstukken komen. Misschien vind je het wel wat? ^^ THX


    -

    De link xp

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 20:21 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Muggle's charge > HP (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    the polyjuice potion enigma [Viktor Krum] heeft 12 hoofdstukjes, waarvan een paar hele korte, misschien dat je t toch een kans geeft :p