• Vandaag ging ik met mijn mama naar een winkel fietsen en we moesten een brug over
    in de terugweg bleef ik even staan en zwaaide ik naar de auto's die aan het rijden waren op de autosnelweg-klinkt logisch. En het tofste was ze zwaaide terug dat geeft me zo een leuk gevoel. Er was zelf een auto die naar mij toeterde :D


    Om dit topic nuttig te houden:
    Hebben jullie ook al zoiets gehad waar je zo een tof gevoel van krijgt?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Haha, dat deed ik als klein kindje altijd als we op schoolreis gingen ;'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Haha, dat deed ik als klein kindje altijd als we op schoolreis gingen ;'D


    Hahaaa, ik ook altijd. Maar vooral als we op vakantie gingen naar Italië, dat was echt pokkelang rijden..:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Impure schreef:
    (...)

    Hahaaa, ik ook altijd. Maar vooral als we op vakantie gingen naar Italië, dat was echt pokkelang rijden..:Y)

    Dat kan ik begrijpen ja! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat doe ik heel vaak, meestal zwaaien ze blij terug. (';

    Random eens stoppen voor een zebrapad omdat ik dacht dat de mannen gewoon overstaken zonder te kijken.
    "Oh, dank je, wat lief!" zeiden ze toen, heel blij. Zoooo geweldig!


    Felix

    Marshmellow schreef:
    Haha, dat deed ik als klein kindje altijd als we op schoolreis gingen ;'D


    Ik ook. :'D
    Nou ja, eigenlijk niet alleen als klein kind, haha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    East schreef:
    Dat doe ik heel vaak, meestal zwaaien ze blij terug. (';


    Dat is bij mij ook zo echt gewoon geweldig


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ja, Laatst had ik zo'n melige bui toen we op kamp gingen (5 uur fietsen naar 's gravezande)
    Gingen we zwaaien naar de langskomers. Zo'n auto met daarin van die guys 18 jaar ofzooww stopten, en gingen ons telefoonnummer vragen xD


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Ja, Laatst had ik zo'n melige bui toen we op kamp gingen (5 uur fietsen naar 's gravezande)
    Gingen we zwaaien naar de langskomers. Zo'n auto met daarin van die guys 18 jaar ofzooww stopten, en gingen ons telefoonnummer vragen xD


    Haha xD


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    's ochtends als ik van station gent dampoort naar school stap, is het altijd een vrij drukke baan, waar je dan moet oversteken. alle bestuurders zijn grumpy door de files, dus als ik me Steffie oversteek, doen we altijd de egyptian walk xD wij blij en de bestuurders lachen zich dood xD files vergeten!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    's ochtends als ik van station gent dampoort naar school stap, is het altijd een vrij drukke baan, waar je dan moet oversteken. alle bestuurders zijn grumpy door de files, dus als ik me Steffie oversteek, doen we altijd de egyptian walk xD wij blij en de bestuurders lachen zich dood xD files vergeten!


    Ha kan ik ook eens proberen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ja ik doe het nu nog altijd ik word zo vrolijk als ze terug zwaaien en toeteren naar mij


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik zwaai nooit naar vreemde mensen (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als we op schoolreis gingen vroeger maakte ik altijd een arm beweging zodat ze vrachtwagens moesten tuuten.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja ik zwaai heel vaak naar auto's wanneer ik op een brug waaronder een snelweg doorgaat sta. Het is traditie ^-^', en meestal toeteren de vrachtwagens, de automobilisten zwaaien eerder


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder