• Gisteren maakte m'n vriendje het uit, na 6 lange maanden. Ik heb het er enorm moeilijk mee en daarom maakte ik er een sa over. Ik hoop dat je het leest en een reactie zet want echt het was moeilijk voor me.
    http://www.quizlet.nl/chapters/243135/broken-brak-gebroken/


    It's over.

    ik vind hem mooi.
    en écht heel erg voor jou.
    & ik vind hem een loser, zeker als hij het 6maanden vol houd, wat een sukkel.
    sterkte.(flower)


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    ik vind hem mooi.
    en écht heel erg voor jou.
    & ik vind hem een loser, zeker als hij het 6maanden vol houd, wat een sukkel.
    sterkte.(flower)

    dankje,
    gisteren was ik er echt kapot van,
    maar misschien is het dan toch beter dat het gedaan is want het blijkt nu dat hij een verschrikkelijke player is.


    It's over.

    horrorcity schreef:
    (...)
    dankje,
    gisteren was ik er echt kapot van,
    maar misschien is het dan toch beter dat het gedaan is want het blijkt nu dat hij een verschrikkelijke player is.


    Ja, inderdaad.
    logisch dat je er kapot van ben/was want het waren wel de 6 mooiste maanden van je leven, staat in je sa.
    en ja het is ook beter, niemand wil iets hebben met een player. Ze maken je alleen maar kapot aan het einde.


    Smiling but close to tears.

    Jongens... --'


    None but ourselves can free our minds.

    DVilla schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad.
    logisch dat je er kapot van ben/was want het waren wel de 6 mooiste maanden van je leven, staat in je sa.
    en ja het is ook beter, niemand wil iets hebben met een player. Ze maken je alleen maar kapot aan het einde.

    Ik weet niet of het effectief de beste 6 maanden waren, maar op dat moment als we samen waren dan voelde het wel zo. Het voelde als iets dat ik nooit gevoeld had en omdat er in mijn leven al veel verschrikkelijke dingen zijn gebeurt denk ik wel dat dat de mooiste momenten zijn in mijn leven..


    It's over.

    horrorcity schreef:
    (...)
    Ik weet niet of het effectief de beste 6 maanden waren, maar op dat moment als we samen waren dan voelde het wel zo. Het voelde als iets dat ik nooit gevoeld had en omdat er in mijn leven al veel verschrikkelijke dingen zijn gebeurt denk ik wel dat dat de mooiste momenten zijn in mijn leven..


    oh.
    -weet niks te zeggen-
    Meestal op het moment zelf lijkt het mooi, maar als het afgelopen is dat heb je spijt of weet je wel beter.
    Ik vind het nogsteeds heel erg.
    stiekem haat ik players echt, ik vind dat ze geen leven hebben.


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    oh.
    -weet niks te zeggen-
    Meestal op het moment zelf lijkt het mooi, maar als het afgelopen is dat heb je spijt of weet je wel beter.
    Ik vind het nogsteeds heel erg.
    stiekem haat ik players echt, ik vind dat ze geen leven hebben.

    Ja idd, wat heb je eraan om gewoon iemand te playen. Daarna heb je een soort van Reputatie dat je 'n player bent en dan wilt niemand je nog. Dus je bent ook niet echt slim als je dat doet. -vind ik-


    It's over.