• Lieve mensjes, Mell weet het niet meer met Tokio Hotel. Ik vond ze echt helemaal geweldig Kdoh, like zowat iedereen hier denk ik xd.
    Maar ik vind ze echt nep worden. En de belofte van ze : "dat ze nooit zouden veranderen hoe populair ze ook zouden worden"
    zijn ze sowiezo Niet nagekomen.
    Niet dat ik dat ook ooit van ze had verwacht, maar toch. En ik vind dat als je naar hen kijkt in vergelijking met BV. Fall out boy.
    Dat TH veel arroganter is geworden.
    En ja jullie kunnen wel zeggen dat dat logisch is en dat dat komt door hun populariteit. maar als je kijkt naar fob zal je zien dat het bij hen toch niet zo naar het hoofd is gestegen.
    Ook vind ik het raar dat ze in een interview zeiden dat ze het bij de volgende CD helemaal anders willen gaan doen. Alsof ze willen veranderen om nog commercieler te worden, en meer mensen te trekken.
    Ik vraag me soms ook af of jullie het niet zien, of het misschien niet willen zien.
    ik vind het prima als jullie dit niet vinden, maar ik zie het toch zeker wel;-).
    Ook hebben ze al een lange tijd geen muziek meer gemaakt.. En lijkt het zowat alsof ze allemaal een TV/interview karakter te hebben gekregen die fake is.
    Eerlijk gezegd walg ik hier allemaal een beetje van. En valt het me erg van ze tegen. Ik heb ze een tijdje hiervoor verdedigt tegenover mijn vriendinnen. Die geen TH fan zijn. Maar ik snap eigenlijk niet waarom ik ze heb verdedigt, want eigenlijk ligt het er dik bovenop.
    Ik weet niet meer wat ik van ze moet denken.
    Tom was altijd een soort groot voorbeeld voor me. Maar nu snap ik niet waarom hij dat nog voor me zou zijn.

    en met al die quizlet verhalen enzo, haalt iedereen het beste in ze naar voren. Zoals bij de meeste verhalen. daardoor gaan veel mensen denken dat ze ook zo in het echt zouden zijn, en daar gaan ze de mist in ;)

    er is nog een hoop dat ik erover kan zeggen maargoed, ik laat het hierbij.

    Misschien is de tijd voor mij aangebroken om het te laten voor wat het is beste mensjes.
    Dat was Mell,
    over en uit(K)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Agree.


    -

    Ik geef je helemaal gelijk joh! Eerst vond ik ze geweldig en helemaal de top. Ze zouden NOOIT veranderen, nooit commercieel worden zeiden ze. En zie ze nu, populair in Amerika is ze veel belangrijker dan hun fans in de andere landen. Ook ik heb ze verdedigt tegenover mijn vriendinnen, maar eigenlijk hadden zij gelijk. Ik wil nieuwe liedjes, ik wil gewoon de oude TH terug! De toffe, sympathieke 'tieners' die alles voor hun fans doen, niet voor het geld..

    Precies daardoor ben ik compleet afgekickt.


    Bored.

    Kijk je moet weten
    Het is heel best mogenlijk dat Toio Hotel niks zelf beslist.
    Dat ze zelf geen toestemming gaven voor hun commercieel gedrag. en het is best normaal o een nieuwe switch te maken in hun carriere.
    Is dood normaal.
    Je moet ook weten dat de manager hen alles heeft opgedragen, het kan zijn dat ze zelf uitgebuit worden, mss vind Bill het zelfs niet leuk om overal op te staan.
    We weten het niet.
    Dus ja, ik snap het wel als je geen fan meer wilt zijn door het commercieel gedrag, maar wat waren ze toch al van in het begin? Alleen heeft de JBC een kledinglijn geopent en geven kranten ze gratis weg.
    Je eigen keus, niks mis met spullen hebben maar iedereen zijn eigen keuze

    Dit was Freedent
    (K)


    death to the one at the end of the serenade.

    Hmm, ik weet denk ik wel waar het aan ligt. TH komt oorspronkelijk uit Duitsland, dus dan beginnen ze eerst in hun eigen land, dan in Europa, en dan pas in Amerika. Fall out Boy begon meteen in Amerika, snap je? En ja, ik begrijp je, TH is inderdaad arroganter geworden, maar dat komt ook door hun hoge verwachtingen. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar goed, ik hoop dat je me begrijpt.:]
    x


    ok

    Ik ben ook aan het afkicken, net als mijn beste vriendin die owk ZO'N TH fan was. Ze had er alles van, T-shirts, posters, tas, dingen voor op haar broek te strijken, ... Nu heeft ze zelfs al haar posters verbrand Ö

    Kijk je moet weten
    Het is heel best mogenlijk dat Toio Hotel niks zelf beslist.
    Dat ze zelf geen toestemming gaven voor hun commercieel gedrag. en het is best normaal o een nieuwe switch te maken in hun carriere.
    Is dood normaal.
    Je moet ook weten dat de manager hen alles heeft opgedragen, het kan zijn dat ze zelf uitgebuit worden, mss vind Bill het zelfs niet leuk om overal op te staan.
    We weten het niet.
    Dus ja, ik snap het wel als je geen fan meer wilt zijn door het commercieel gedrag, maar wat waren ze toch al van in het begin? Alleen heeft de JBC een kledinglijn geopent en geven kranten ze gratis weg.
    Je eigen keus, niks mis met spullen hebben maar iedereen zijn eigen keuze
    Dit was Freedent
    (K)

    Maar ze kunnen hun karakter dan toch behouden, ook al moeten ze van hun manager commercieeler worden. Maar ze zijn gewoon arrogant geworden..

    Kijk je moet weten
    Het is heel best mogenlijk dat Toio Hotel niks zelf beslist.
    Dat ze zelf geen toestemming gaven voor hun commercieel gedrag. en het is best normaal o een nieuwe switch te maken in hun carriere.
    Is dood normaal.
    Je moet ook weten dat de manager hen alles heeft opgedragen, het kan zijn dat ze zelf uitgebuit worden, mss vind Bill het zelfs niet leuk om overal op te staan.
    We weten het niet.
    Dus ja, ik snap het wel als je geen fan meer wilt zijn door het commercieel gedrag, maar wat waren ze toch al van in het begin? Alleen heeft de JBC een kledinglijn geopent en geven kranten ze gratis weg.
    Je eigen keus, niks mis met spullen hebben maar iedereen zijn eigen keuze

    Dit was Freedent
    (K)


    Eerlijk gezegd ben ik het niet met je eens xd
    Want ja misschien zegt hun manager inderdaad wat ze allemaal moeten doen.
    maar als nog is en blijft het altijd HUN "Handtekening" "Goedkeuring" die alles definitief maakt en niet die van hun manager. Die uiteindelijk weinig te maken heeft met hun beslissingen.;)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Klopt helemaal.
    Tokio Hotel, de jongens wáren leuk. Nu proberen ze perfect te lijken, en dan vooral Bill.
    'Wij zullen nooit veranderen, hoe populair we ook worden.' Bullshit, leugens.
    'We zullen nooit comercieel worden.' Och, dus het lijkt alleen maar zo?
    Ik vind het nog het ergste dat ze zo totaal Amerika zijn tegenwoordig. Ik gun het ze wel, en ik snap dat ze daar veel moeten zijn. Maar kom op.. Hoe het nu gaat is wel dom.

    Mijn mening. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ben het helemaal met jullie eens helaas!
    Ben blij dat jullie het ook onder ogen zien.
    Niet dat ik wil dat Tokio hotel minder geliefd word. Maar dat jullie de realiteit onder ogen zien.
    (K)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik krijg afkickverscheinselen.
    ga denk me vlag wegdoen.
    en wat posters. want die mag ik toch niet meer ophangen.
    me vriend word dan bang x'D
    nee jk.
    en als ze een lied gaan krijgen met miley kunnen ze het bij mij vergeten!
    Nee jk x'D
    ook moet ik vanaf nu me concerten zelf betalen -cries- en om dat te doen met mijn miezerige krantenwijkloontje. dat is dus 2 maanden werken.
    dan ga ik liefer naar een band die ik nog niet heb gezien, van de helft van de prijs.
    maarja. mijn muzieksmaak is ook veranderd. dus tja..


    The economy is suffering, let it DIE!

    ben het helemaal met jullie eens helaas!
    Ben blij dat jullie het ook onder ogen zien.
    Niet dat ik wil dat Tokio hotel minder geliefd word. Maar dat jullie de realiteit onder ogen zien.
    (K)

    Wat is de realiteit?
    Als jij een band had, zou je dan ook niet zo beroemt mogenlijk willen worden [vooral als je bill heet x'D]
    trouwens, ze hebben een CONTRACT. zoiets onderteken je, en dan ben je eigenlijk een aantal jaar een slaaf. je moet doen wat ze van je willen. en GIRL.
    dont talk about amerika unless u've been there!
    ik ben der dus geweest.
    best logisch dat ze daar willen blijven, ik bedoel, HELLO! weetje hoe awesome het daar is!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Weetje ik loop ze ook best vaak te verdedigen maar ik ben het zat x3
    Ik geef je stiekem héééél groot gelijk:$
    Ik vind ze ook af en toe heel erg fake&arrogant overkomen.. Ik gun TH het succes in Amerika heel erg, en denk s0ms ook dat zij er zelf niet v0or kiezen om zolang daar te blijven, en allerlei dingen daar te doen,, maar toch is het zo dat ze er al is het ook maar vo0r n deel zelf v0or kiezen&&het lijkt soms net alsof ze alles alleen nog maar om het geld doen.. Vooral Bill vind ik veranderd.. Eerst was ik verliefd op hem, maar nu ben ik ineens op Tom Ö [heeft er nix mee te maken majahh X'3]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Je hebt gelijk, alles doen ze voor het geld.
    Maar toch blijft iets in ze mij aantrekken, elke keer als ik een liedje hoor krijg ik weer een glimlach op mijn gezicht en dat vind ik gewoon heel fijn dus ik denk niet dat ik zo snel zou afkicken eigenlijk..
    Maar ik vind wel dat ze arrogant zijn [geworden], niet iedereen maar toch. En ze zijn inderdaad de belofte van 'wij zullen nooit veranderen hoe populair we ook zijn' niet nagekomen. ;l Ik hoop gewoon dat ze niet vergeten hoe belangrijk europese fans voor hun beroemdheid zijn geweest?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Amen_O_


    Ice-cream Rockt more than you x3