• Sadistic goes Insomniac

    in·som·ni·ac (n-smn-k)
    n.
    One who suffers from insomnia.
    adj.
    Having or causing insomnia.


    Deep in the bosom of the gentle night
    Is when I search for the light
    Pick up my pen and start to write
    I struggle, fight dark forces
    In the clear moon light
    Without fear... insomnia
    I can't get no sleep


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dominance schreef:
    Doet me denken aan Enrique Iglesias :/

    Achja, leuke naam (:



    Ew .. Nee, daar zal ik niet veel beter door slapen. :'D
    Dankjewel. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Ik kan bijna niet slapen.


    Joins The Club :Y)

    Leuk, maar ik vond sadistic leuker.



    Nothing cures insomnia like the realization that it's time to get up.


    When love is not madness, it is not love

    Ik heb ook insomnia.
    Wel een leuke naam (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    xDaydreamer schreef:
    Leuk, maar ik vond sadistic leuker.



    Nothing cures insomnia like the realization that it's time to get up.


    Dankje. (:
    Ik kies altijd namen die bij me passen, dus Sadistic zal best nog wel eens terugkomen :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dankje. (:
    Ik kies altijd namen die bij me passen, dus Sadistic zal best nog wel eens terugkomen :P


    Insomniac past in ieder geval niet bij mij, als ik ga liggen lig ik binnen 5 minuten te slapen..


    When love is not madness, it is not love

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    -aleen de eerste zin gelezen-
    O:
    heb jij dat dan?
    lijkt me echt stom ..;o

    - ook alleen de eerste zin gelezen-
    Ik heb ook last van insomniac ofzo, dat is echt kut. ik kan nooit meteen slapen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 22:11 ]

    East schreef:
    (...)
    - ook alleen de laatste zin gelezen-
    Ik heb ook last van insomnia ofzo, dat is echt kut. ik kan nooit meteen slapen.

    xDaydreamer schreef:
    (...)

    Insomniac past in ieder geval niet bij mij, als ik ga liggen lig ik binnen 5 minuten te slapen..


    Haha, ik ben daar écht jaloers op. :'D
    Ik snap ook echt niet hoe mensen zo snel/makkelijk kunnen slapen. M'n vriend is ook altijd weg zodra z'n hoofd het kussen raakt. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    East schreef:
    (...)
    - ook alleen de laatste zin gelezen-
    Ik heb ook last van insomniac ofzo, dat is echt kut. ik kan nooit meteen slapen.


    Insomnie in het Nederlands, Insomnia in het Engels, iemand die eraan lijd is een insomniac. (:
    Nooit meteen kunnen slapen of (bijna) helemaal niet kunnen slapen maakt nog een groot verschil hoor. In principe wordt het vaak ook onterecht zo gezien, dus als je denkt eraan te lijden kun je het beste even langs je huisarts gaan. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Haha, ik ben daar écht jaloers op. :'D
    Ik snap ook echt niet hoe mensen zo snel/makkelijk kunnen slapen. M'n vriend is ook altijd weg zodra z'n hoofd het kussen raakt. :'D


    Haha die ziet zijn kussen en ligt meteen nok. (cat)

    Ik slaap best goed, behalve vannacht.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha die ziet zijn kussen en ligt meteen nok. (cat)

    Ik slaap best goed, behalve vannacht.


    Zoiets, ja. Dan ga ik m'n tanden poetsen en zegt ie dat 'ie op me blijft wachten ... Kom ik vijf minuten later terug, ligt 'ie al zwaar in coma en is gewoon niet meer wakker te krijgen. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Haha, ik ben daar écht jaloers op. :'D
    Ik snap ook echt niet hoe mensen zo snel/makkelijk kunnen slapen. M'n vriend is ook altijd weg zodra z'n hoofd het kussen raakt. :'D


    Is ook niet altijd even fijn hoor want ik heb ook veel slaap nodig en ik heb minstens een uur nodig om wakker te worden.


    When love is not madness, it is not love

    xDaydreamer schreef:
    (...)

    Is ook niet altijd even fijn hoor want ik heb ook veel slaap nodig en ik heb minstens een uur nodig om wakker te worden.


    Maybe, maar dagenlang niet helemaal wakker zijn en ook niet kunnen slapen is ook niet fijn hoor. Dan doe ik er (af en toe) liever een uurtje over om wakker te worden en droom ik zo nu en dan eens lekker. I don't mind either way, maar het is best vervelend. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hmm best wel kut dat je dat hebt ): ..
    Ik kan nu wel zeggen; ja dat heb ik ook.. Maar geen idee of ik het heb.
    Ik slaap slecht, als ik in bed lig dan lig ik minstens een uur wakker, soms nog langer. Ik word een paar keer per nacht wakker en lig dan weer een uur wakker. Dus ik heb meestal maximaal 5 a 6 uur slaap, waar meestal nog wat van af gaat.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.