• Sadistic goes Insomniac

    in·som·ni·ac (n-smn-k)
    n.
    One who suffers from insomnia.
    adj.
    Having or causing insomnia.


    Deep in the bosom of the gentle night
    Is when I search for the light
    Pick up my pen and start to write
    I struggle, fight dark forces
    In the clear moon light
    Without fear... insomnia
    I can't get no sleep


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Eeuwige vermoeidheid.. Ik heb denk ik het tegenovergestelde van wat jij hebt.


    Dat heb ik ook. Op een gegeven moment is het wel zo erg dat het weer zakt (net als honger of naar de wc moeten en uitstellen tot het weer weg is), maar ik ben altijd moe. Het lukt gewoon niet. Ik kan de rust niet vinden. D:


    Of andersom, de rust mij niet. ;-;

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 23:08 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook. Op een gegeven moment is het wel zo erg dat het weer zakt (net als honger of naar de wc moeten en uitstellen tot het weer weg is), maar ik ben altijd moe. Het lukt gewoon niet. Ik kan de rust niet vinden. D:


    Of andersom, de rust mij niet. ;-;
    Ik heb dat alleen als ik voor het slapen ga computeren ofzo. Wat ik nu dus doe. (cat)


    Life is hard and then we die

    Insomniac schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook. Op een gegeven moment is het wel zo erg dat het weer zakt (net als honger of naar de wc moeten en uitstellen tot het weer weg is), maar ik ben altijd moe. Het lukt gewoon niet. Ik kan de rust niet vinden. D:


    Of andersom, de rust mij niet. ;-;

    Paar dingen waar ik bij in slaap val;
    - In de armen van mijn vriend voor de tv
    - Lessen wiskunde en economie
    - Na warme chocomelk
    - Tijdens de reclame van mooie films
    - In de auto zitten
    - Leren in mijn bed (als ik overdag niet heb geleerd en ik het nog snel wil doen)
    - En nog veel meer dingen waar ik nu niet aan denk
    En als ik eens niet kan slapen zet ik dit liedje op herhalen op mijn gsm en ik leg die dan onder mijn kussen zodat ik het heel zachtjes hoor.

    En mijn mama neemt als we op vakantie zijn geen slaappillen, maar pillen waarvan ze in slaapt valt (van natuurlijke producten of hoe noemt dat, omdat ze niet in slaap kan vallen in een vreemd bed)
    Misschien dat iets helpt?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)
    Paar dingen waar ik bij in slaap val;
    - In de armen van mijn vriend voor de tv
    - Lessen wiskunde en economie
    - Na warme chocomelk
    - Tijdens de reclame van mooie films
    - In de auto zitten
    - Leren in mijn bed (als ik overdag niet heb geleerd en ik het nog snel wil doen)
    - En nog veel meer dingen waar ik nu niet aan denk
    En als ik eens niet kan slapen zet ik dit liedje op herhalen op mijn gsm en ik leg die dan onder mijn kussen zodat ik het heel zachtjes hoor.

    En mijn mama neemt als we op vakantie zijn geen slaappillen, maar pillen waarvan ze in slaapt valt (van natuurlijke producten of hoe noemt dat, omdat ze niet in slaap kan vallen in een vreemd bed)
    Misschien dat iets helpt?


    - Mijn vriend woont in Nieuw Zeeland
    - Ik zit allang niet meer op school
    - Ik mag geen chocomelk :')
    - Ben ik niet zo gevoelig voor, dan irriteer ik me alleen maar
    - Dan zit ik achter het stuur of let ik op de weg
    - Geen school
    - Tried almost everything, maar het is gewoon een stoornis. Mijn dokter heeft het me ook wel eens goed uitgelegd en ik begrijp het, maar het is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggen. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    - Mijn vriend woont in Nieuw Zeeland
    - Ik zit allang niet meer op school
    - Ik mag geen chocomelk :')
    - Ben ik niet zo gevoelig voor, dan irriteer ik me alleen maar
    - Dan zit ik achter het stuur of let ik op de weg
    - Geen school
    - Tried almost everything, maar het is gewoon een stoornis. Mijn dokter heeft het me ook wel eens goed uitgelegd en ik begrijp het, maar het is een beetje te ingewikkeld om hier uit te leggen. :x


    - Hij is toch pas bij je geweest eh? Hoe was het eigenlijk?
    - Tijdens je werk dan? :)
    - Waarom niet?
    - Ik irriteer me ook aan reclame, daarom doe ik mijn ogen dicht en val ik in slaap
    - Ik nu ook soms :p Maar als we ver rijden slaap ik heel de reis
    - Tijdens je werk dan? :)
    - Dan weet ik het ook niet meer :S


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    (...)

    - Hij is toch pas bij je geweest eh? Hoe was het eigenlijk?
    - Tijdens je werk dan? :)
    - Waarom niet?
    - Ik irriteer me ook aan reclame, daarom doe ik mijn ogen dicht en val ik in slaap
    - Ik nu ook soms :p Maar als we ver rijden slaap ik heel de reis
    - Tijdens je werk dan? :)
    - Dan weet ik het ook niet meer :S


    - Ja, half januari tot half februari. Was geweldig. (:
    - Slapen tijdens m'n werk kost me m'n baan. Banen zijn goud in deze tijd.
    - Slecht voor je en alleen lekker, niet slaapverwekkend. :'D
    - Ik kan mijn ogen wel dichtdoen, maar dan val ik niet in slaap omdat ik dat niet kan.
    - Same story ...
    Slaappillen werken niet of geven me nachtmerries en maken me vervolgens nog vermoeider, in slaap vallen is een eindeloze strijd en als ik dan al slaap weet ik vaak niet eens of ik nou wel of niet wakker ben, omdat ik me er bewust van ben hoe licht ik slaap en soms ook met mijn ogen open dan.
    Wat ik ook doe of probeer, ik blijf 9 van de 10 keer gewoon wakker. :(


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    - Ja, half januari tot half februari. Was geweldig. (:
    - Slapen tijdens m'n werk kost me m'n baan. Banen zijn goud in deze tijd.
    - Slecht voor je en alleen lekker, niet slaapverwekkend. :'D
    - Ik kan mijn ogen wel dichtdoen, maar dan val ik niet in slaap omdat ik dat niet kan.
    - Same story ...
    Slaappillen werken niet of geven me nachtmerries en maken me vervolgens nog vermoeider, in slaap vallen is een eindeloze strijd en als ik dan al slaap weet ik vaak niet eens of ik nou wel of niet wakker ben, omdat ik me er bewust van ben hoe licht ik slaap en soms ook met mijn ogen open dan.
    Wat ik ook doe of probeer, ik blijf 9 van de 10 keer gewoon wakker. :(


    Wow, ik heb echt medelijden met je! En nu weet ik totaal niets meer.
    Maar -sorry dat ik het zeg- ik ga slapen (cat)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Geeft niet, I'm used to it.
    Slaap lekker. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Leuke naam, maar ik vind het echt erg voor je. D:
    Ik vind het al een ramp dat het mij 2 tot 3, soms 4 uur duurt voor dat ik slaap, maar jij slaapt bijna nooit? D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Leuke naam, maar ik vind het echt erg voor je. D:
    Ik vind het al een ramp dat het mij 2 tot 3, soms 4 uur duurt voor dat ik slaap, maar jij slaapt bijna nooit? D:


    Soms wel, maar dan moet ik echt wel een paar dagen vrij hebben voor er een keer een paar uurtjes tussen zitten dat ik écht weg ben. Verder is het meestal zo'n lichte vorm van slapen, dat ik wel slaap, maar alles in mijn omgeving nog meekrijg en meemaak bewust. Een soort diepe trans ofzoiets. :')
    Net genoeg om dan de dag weer mee door te komen. Mijn bed is de afgelopen drie dagen ook onaangeraakt gebleven, omdat ik gewoon weet dat het er niet in zit. Meestal, als het meer dan vier dagen op een rij is neem ik toch een slaappil en neem ik de nachtmerries voor lief, alleen om m'n lichaam wat meer rust te gunnen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    (...)

    Soms wel, maar dan moet ik echt wel een paar dagen vrij hebben voor er een keer een paar uurtjes tussen zitten dat ik écht weg ben. Verder is het meestal zo'n lichte vorm van slapen, dat ik wel slaap, maar alles in mijn omgeving nog meekrijg en meemaak bewust. Een soort diepe trans ofzoiets. :')
    Net genoeg om dan de dag weer mee door te komen. Mijn bed is de afgelopen drie dagen ook onaangeraakt gebleven, omdat ik gewoon weet dat het er niet in zit. Meestal, als het meer dan vier dagen op een rij is neem ik toch een slaappil en neem ik de nachtmerries voor lief, alleen om m'n lichaam wat meer rust te gunnen.

    Dat lijkt me echt kut. D:
    Als ik licht slaap ben ik de volgende dag helemaal chagrijnig en moe.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Niet gemeen bedoel ofzow [dat zeg ik vaak.. gewoont]

    Maar heb jij dan niet gigantisch last van wallen of zo ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @ Rooftops; Ik ben eigenlijk bijna altijd vrolijk, maar wel veel moe ja. Ik heb alleen niet zoals veel andere mensen dat de vermoeidheid dan wel sneller slaap brengt.

    @ Fellatio; Dat valt redelijk mee, maar ik zie er op dit moment wel behoorlijk verlept en moe uit, omdat ik de hele dag gewerkt heb en nu niet druk meer bezig ben. Dan valt het meer op. :x
    Anders maak ik wel een foto. :'D

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 23:59 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Das dan ja weer beter dat et niet zo opvalt (: [tenzij je hele dag gewerkt hebt natuurlijk]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik werk 4 dagen per week. Gelukkig, want omdat ik 3 dagen vrij heb slaap ik meestal een dag per week wel nog een beetje, omdat ik dan 's ochtends laat eindelijk echt in een diepe slaap val en niet eruit hoef om te werken en meer tot rust kan komen. En in de elektronika zijn wallen een soort van standaard. :'D
    Ik heb ze wel, maar bij mij zie je het gelukkig niet heel erg tot ik echt een slechte periode heb en soms meer dan een week amper tot niet slaap.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 0:03 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.