• Doe jij hun uiterlijk meestal zelf verzinnen, of kies je een persoon die op een foto staat?

    Ik zelf verzin altijd zelf de uiterlijk van een persoon.
    ofcourse not het uiterlijk van Justin Bieber, maar voor andere personen die meespelen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 18:47 ]


    <3

    Ik heb het gewoon in mijn hoofd. Geen foto's (:
    Mijn lezers laat ik dan wel weten wat de kleur ogen is en de haarkleur, maar de rest mogen ze zelf verzinnen :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Die verzin ik zelf. Heel soms met foto, maar meestal niet.


    As travars

    ILoveLena schreef:
    Ik heb het gewoon in mijn hoofd. Geen foto's (:
    Mijn lezers laat ik dan wel weten wat de kleur ogen is en de haarkleur, maar de rest mogen ze zelf verzinnen :')


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    bluelist schreef:
    Zelf.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Een deel zelf, maar dan vaak zoek ik een plaatje die dan bij mijn gedachten passen en dan baseer ik het op dat plaatje.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Nosferatu schreef:
    Ik zet er geen foto van het uiterlijk bij, van mij mogen de lezers zich zelf voorstellen hoe de hoofdpersonen er uitzien. (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    zelf verzinnen, en dan heb ik een zelfbedacht plaatje in mijn hoofd.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    soms verzin ik en soms neem ik een foto


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Verzin het altijd zelf, dat is toch het leukst?


    ars moriendi

    Nosferatu schreef:
    Ik zet er geen foto van het uiterlijk bij, van mij mogen de lezers zich zelf voorstellen hoe de hoofdpersonen er uitzien. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Soms verzin ik, soms gebruik ik dan gewoon foto's x)


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Zelf verzinnen (krul)


    =