• Doe jij hun uiterlijk meestal zelf verzinnen, of kies je een persoon die op een foto staat?

    Ik zelf verzin altijd zelf de uiterlijk van een persoon.
    ofcourse not het uiterlijk van Justin Bieber, maar voor andere personen die meespelen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 18:47 ]


    <3

    Zelf.

    Ik zet er geen foto van het uiterlijk bij, van mij mogen de lezers zich zelf voorstellen hoe de hoofdpersonen er uitzien. (krul)

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 18:46 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik houd het uiterlijk voor me, dat doen 'echte' schrijvers ook altijd. Dan kan de user zelf bedenken hoe die persoon eruit ziet. Op die manier gaat die persoon echt voor henzelf leven :)


    Life is hard and then we die

    Ik zelf vind plaatjes niet fijn, want meestal bedenk ik dan helemaal zelf hoe die persoon eruit ziet. maar stiekem doe ik dat zelf wel, ahahaha.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 18:47 ]


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Mijn hoofdpersoon heeft altijd standaard bruin haar en lichte ogen en het mannelijk persoon ook altijd. De rest verzin in gewoon zelf. Maar ik zoek er wel altijd gewoon plaatjes bij, dat vind ik leuk. _O_


    wth.

    Stiekum plaatje, maar das meer voor de cover, mja wil daar verandering in brengen ;D laat ze maar lekker zelf denken ;D veel leuker ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    In mijn echte boek, doe ik het niet (Jaahh ik schrijf een boek)

    Maar op deze stories wel.


    Firm believer of all that is magic

    Foto, makkelijker en ik kan niet goed uitleggen (:


    Destroy what destroys you.

    Als ik het plaatje niks vind, doe ik mezelf erin :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Foto's, vind ik leuk x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik bedenk het uiterlijk zelf en zoek daar een foto bij, die wel redelijk gelijkt. Maar ik heb van mijn 'echte' verhalen biografieën, waarbij geen foto's staan. Voor fanfiction doe ik het vaker met foto's.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik bedenk het uiterlijk van tevoren, omschrijf het maar meestal niet teveel, en dan zoek ik er een foto bij die ietwat lijkt op wat ik in mijn verbeelding heb, voor de mensen die het het liefst met een plaatje lezen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik verzin meestal zelf iemand en dan ga ik opzoek naar een foto die op mijn beschrijving lijkt:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik geef kleine dingen van het uiterlijk weg als ik fictional (geen idee wat het nederlandse woord daarvoor is, haha) personen gebruik, zoals de haarkleur of de oogkleur, maar meer ook niet.


    You move me ......... Kurt

    foto, dan kunnen de lezers zien wat voor iemand het is.


    Believe in yourself, change the world.