• Lieve users van quizlet,

    Zoals jullie zelfs misschien wel doorhebben, zijn er de laatste tijd nogal veel misverstanden over de kudo's en de spotlight. Veel van jullie vinden dat het oneerlijk dat steeds dezelfde story's in de topstories staan, dat je binnen no time weer uit de spotlight wordt gekickt en we begrijpen jullie verontwaardiging hiervoor.

    Toch zullen we het niet veranderen, want wat we ook zullen doen: er zullen altijd mensen ontevreden zijn. De topstories blijven en we gaan geen mensen aanstellen om story's uit te kiezen die in de top belanden. Ook blijft de spotlight werken zoals hij nu is. Het is nodig om de site draaiende te houden. Veel users gebruiken de spotlight op hoop voor meer lezers en daarom lig je er vaak snel uit, maar hier kunnen we niks aan doen.

    Topics hierover worden verder gesloten en iedereen wordt naar hier doorgewezen. We hopen dat we iets meer opheldering is gemaakt hierover en dat de drukte zal zakken. Heb je nog altijd problemen hiermee, je kunt het altijd hier plaatsen.

    - De mods van quizlet


    Olive

    Springfield schreef:
    Daarbij is er ook nog altijd de spotlight historie. Misschien zijn er wel mensen die ook daar gebruik van maken...
    Ja idd, dat vind ik wel handig. Ik kijk daar soms wel eens in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goed dat dit topic er nu is. Volgens mij ontstond er nogal wat ruzie in die andere. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Goed dat dit topic er nu is. Volgens mij ontstond er nogal wat ruzie in die andere. :x
    Ja idd, maar dat draaide vooral over die 16+ stories niet zozeer over de top5 zelf. x')
    Hahja niks aan te doen, maar wat variatie zou te leuk zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zit er niet echt mee want ik hou me er niet mee bezig.
    Maar ik begrijp het allemaal wel. :')

    Voor mij geen probleem (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vanaf nu ga ik dat hele kudo-systeem gewoon negeren.
    Ik zie het niet, dan het ook mij niet :'D

    Necrophiliac schreef:
    Ach, het zal.

    Gosh dude, dit is al de 2 de reactie dat ik van je zie dat je zo bot reageert. Is het je dag niet ofzo?, reageer alsjeblieft is normaal ja.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 16:54 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het moet maar :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Usually schreef:
    (...)
    Gosh dude, dit is al de 2 de reactie dat ik van je zie dat je zo bot reageert. Is het je dag niet ofzo?, reageer alsjeblieft is normaal ja.

    2e Omg ze spamt het forum onder met die reacties :'D

    Eigenlijk hebben jullie ergens wel gelijk. Er zullen altijd mensen klagen.
    Toch vind ik het jammer dat er geen apparte topstories worden gemaakt, want dat zou leuk geweest zijn. (:
    Hoewel topstories eigenlijk al genoeg lezers hebben... :p


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    xd


    ?

    Inderdaad, er moeten altijd mensen klagen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Whatever, ik vind het best, hoor. (:


    Great minds think alike.

    Oké. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mensen zeuren nou eenmaal graag over dingen :'D


    -