• Ik had dus zaterdagavond een strandfeest. We waren best wel aan het lachen en rennen en weet ik veel wat. Ik had de muts van een jongen afgepakt, en hij & zijn vriend gingen achter me aanrennen om hem weer terug te pakken. Dus eentje van hun duwt mij zo op de grond en gaat dreigend boven me staan. En ik vet lachen. Springt de andere bovenop mijn been/enkel/voet. En je hoorde echt: KRRRRAK.
    En ik lag daar een kwartier op de grond omdat het fucking veel pijn deed. Daarna ben ik er op door gelopen maar goed :') Die jongen wou me wel dragen maar dat mocht niet van mij (krul)
    Dus ik net naar de dokter. Blijkt het zwaar gekneusd te zijn. Damn ben ik even blij dat het niet gebroken is, ik dacht dat echt omdat je dat gekraak hoorde.
    Maar ja, ik hoefde vandaag dus niet naar school omdat ik amper kan lopen/staan. Woensdag geen gym, en ik mis volgende week de sportdag :9~

    Zo dat wou ik even vertellen :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whaha opzich flink geluk gehad dan! Zou ook blij zijn als ik niet hoefde te gymen of naar sportdag moest whaha! <3


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Is me ook eens gebeurd, maar dan door naar de wc te huppelen en te struikelen en dan je enkel om te slaan.

    Ik mis al 3 maanden gym (:

    Geluk bij een ongeluk, nice nice :Y)


    Life is hard and then we die

    (krul)Geen sportdaggg!


    Some people make the world special just by being in it

    Heey! Is die gekneusde enkel toch nog ergens goed voor :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kon hem beter gebroken hebben dan zwaargekneusd...

    Ik heb nu ongeveer 8 weken terug mijn enkel zwaar gekneusd tijdens een wedstrijd en mag nu pas weer beginnen met trainen. Lopen doet nog steeds pijn en werken kan ik nog steeds niet omdat ik daarbij ook veel moet lopen.

    ALs je hem gebroken heb ben je met 5 weken uit het gips en moet je een weekje kracht opbouwen en dan is het klaar.

    Ik ben waarschijnlijk nog 4 weken bezig voordat ik weer normaal kan lopen & werken...


    Life is like a box of chocolats,

    Alysse schreef:
    (krul)Geen sportdaggg!


    it's so empty living behind these castle walls

    weetje gebroken doet vaak minder pijn dan gekneust omdat het dan in het gips zit. maar je bent wel langer met een gebroken been zoet.

    Maar beterschap


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    en geniet van de beterschaps kadootjes:D


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Wat een manier om hen gekneusd te maken. haha, veel beterschap (flower)


    Orders say shoot, you pull the trigger?