• als je verhaal wilt.. moet je prive berichtje sturen.. want om het nu uit te leggen is ook weer zoo.. het gaat over liefde... stuur me priveberichtje effe als je tips wil vertellen een het verhaal horeen



    het verhaal... een tips pleas

    het verhaal
    ik heb een vriend gaat geen namen noemen... now kijk hij vraagt op msn zoo van mag me beste vriend jouw op msn.. ik jah is goed.. ik met die beste vriend praten. even later vraagt die beste vriend zoo van jij bent toch zijn vriendin? ik jah..

    hij oke.. hij ziet meiden als lust opject.. zge maar ik ? hij hij neemt zeg maar een meisje voor paar dagen als pronkgeval.. een daarna laat hij je gewoon valleen ik naar mijn vriend ik gevraagt is dat waar? hij nee ik houd van jouw enzoo


    ik weet gewoon niet wie ik moet geloven.. een volgens zijn broer is hij ook al zoo.. ik weet gewoon niet wie liegt??

    hellppppp...??


    Some angels have no wings.

    Ik wil je wel helpen, lees anders dit even:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=14574


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    je merkt het wel over een paar dagen dan lijkt mij


    Life is hard and then we die

    ik ben der al achter gekomen... beetje zoenen met een ander terwijl wij hadden


    Some angels have no wings.

    ik ben der al achter gekomen... beetje zoenen met een ander terwijl wij hadden

    Wat een naaizooi.


    No growth of the heart is ever a waste

    als je verhaal wilt.. moet je prive berichtje sturen.. want om het nu uit te leggen is ook weer zoo.. het gaat over liefde... stuur me priveberichtje effe als je tips wil vertellen een het verhaal horeen



    het verhaal... een tips pleas

    het verhaal
    ik heb een vriend gaat geen namen noemen... now kijk hij vraagt op msn zoo van mag me beste vriend jouw op msn.. ik jah is goed.. ik met die beste vriend praten. even later vraagt die beste vriend zoo van jij bent toch zijn vriendin? ik jah..

    hij oke.. hij ziet meiden als lust opject.. zge maar ik ? hij hij neemt zeg maar een meisje voor paar dagen als pronkgeval.. een daarna laat hij je gewoon valleen ik naar mijn vriend ik gevraagt is dat waar? hij nee ik houd van jouw enzoo


    ik weet gewoon niet wie ik moet geloven.. een volgens zijn broer is hij ook al zoo.. ik weet gewoon niet wie liegt??

    hellppppp...??



    da's vervelende hé, da je nie weet of hij liegt of nie!!! Good Luck Girl!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!