• Vooral toen hij klein was.
    Het lijkt me zó eng om als je 11 bent met Alan Rickman en die ene die toen Voldemort speelde te moeten acteren. Vooral Alan lijkt me eng, hij is zo goed als Snape O_O Zou Daniel daar nachtmerries van hebben gekregen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nee, tijdens het acteren valt de engheidsfactor mee, voor de film worden allerlei effecten en zo toegevoegd.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Nee, tijdens het acteren valt de engheidsfactor mee, voor de film worden allerlei effecten en zo toegevoegd.

    Haha dat mag ik hopen voor hem :P

    Ieeuw dan ben je klein, doe je mee met hp7 (als eerstejaars) en komt er een man die op Voldemort lijkt op je afgerend. AHAHAHA xD


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Shizen schreef:
    Geen idee, misschien wel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Nee jonge, hoe kun je nou bang zijn voor Voldemort, hij is vet sexy! :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    je weet toch wel dat ze gelijk mega goede vrienden zijn achter de schermen enzo he? en dat die gast waarschijnlijk een psycholoog had klaarstaan voor moct de druk teveel worden ofzo... de makers wouden die gast echt niet kwijt hoor.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Waha. Dat je daar over nadenkt. Zooo melig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Soundeffect schreef:
    Nee jonge, hoe kun je nou bang zijn voor Voldemort, hij is vet sexy! :9~

    Ja whahahaha, daar krijgt Dan stoute dromen van :O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik keek toen ik 11 was ook al horrorfilms hoor.


    Food.

    Assassin schreef:
    (...)

    Galaxy Quest. :Y)


    ohjah, dat was 'm! Thanks!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als hij er niet tegen kan, ik wil hem best vervangen. Een vrouwelijke Harry? (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Als hij er niet tegen kan, ik wil hem best vervangen. Een vrouwelijke Harry? (A)

    Ja, met Tom Felton in de buurt word het nog beter. Maar stiekem ben ík al de vrouwelijke Harry :D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Ja, met Tom Felton in de buurt word het nog beter. Maar stiekem ben ík al de vrouwelijke Harry :D

    Mag ik dan jouw vervanger zijn, voor als je ziek bent of zo? :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Crowd schreef:
    Ik keek toen ik 11 was ook al horrorfilms hoor.


    Alleen maar tranen van geluk

    Neut, hij fapte er waarschijnlijk gewoon op.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Haha dat mag ik hopen voor hem :P

    Ieeuw dan ben je klein, doe je mee met hp7 (als eerstejaars) en komt er een man die op Voldemort lijkt op je afgerend. AHAHAHA xD


    Voldemort had allemaal groene en gele stippen op zijn hoofd tijdens het filmen (krul)
    Daniel had eerder moeite zijn lach in te houden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.