• Een man en vrouw zijn al jaren stapelverliefd op elkaar, maar de man gaat ondertussen ook nog vreemd met vier andere vrouwen. Op een dag overlijdt de vrouw. Ze komt terug als geest, omdat ze de man niet kan verlaten, maar ze komt er achter dat de man vreemd gaat/ging. Ze neemt een besluit: ze zal niet rusten totdat de man dood is.

    let niet op de slechte beschrijving, ik moet hem nog verder uitwerken.

    Wil je dit even invullen?

    Doen/niet doen:
    Namen voor de man en vrouw:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Doen/Niet doen: geen idee, dat laat ik aan andere over ;)
    Namen voor man en vrouw: ook geen idee, daar hebik vaak ook problemen mee.

    Naja, voor wat ik hier nu echt een post schrijf:
    Ik veronderstel dat het een verhaal wordt in de ogen van de vrouw geschreven, dus hoe gaat ze hem vermoorden? Als geest pak je toch gewoon een mes op en vermoord je hem..? Ik snap nog niet wat het voor haar een echte 'uitdaging' wordt :) Je moet (Mag..) er namelijk toch wel wat hoofdstukken over schrijven en het mag ook niet meteen patapoef eindigen. xD

    Dit vond ik toch wel even belangrijk ^^

    xx, Plushie

    Plushie schreef:
    Doen/Niet doen: geen idee, dat laat ik aan andere over ;)
    Namen voor man en vrouw: ook geen idee, daar hebik vaak ook problemen mee.

    Naja, voor wat ik hier nu echt een post schrijf:
    Ik veronderstel dat het een verhaal wordt in de ogen van de vrouw geschreven, dus hoe gaat ze hem vermoorden? Als geest pak je toch gewoon een mes op en vermoord je hem..? Ik snap nog niet wat het voor haar een echte 'uitdaging' wordt :) Je moet (Mag..) er namelijk toch wel wat hoofdstukken over schrijven en het mag ook niet meteen patapoef eindigen. xD

    Dit vond ik toch wel even belangrijk ^^

    xx, Plushie

    Thanks! Ik dacht er meer aan dat die geest de man achterna gaat zitten enzo, spooky.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oeh, me likes! Ik weet niet wat voor namen je wilt? Orginele, of simpele? (like.. Lisa, nick.. jeweetwel :'D)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morsmorde schreef:
    Oeh, me likes! Ik weet niet wat voor namen je wilt? Orginele, of simpele? (like.. Lisa, nick.. jeweetwel :'D)

    Uhm, gewoon, normale namen voor mensen van 20 ofzo... Lol, ik noem ze Zayn en Louis. :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Thanks! Ik dacht er meer aan dat die geest de man achterna gaat zitten enzo, spooky.


    Hha, vragen meteen allemaal beantwoord xD
    Ik ben nieuwsgierig wat je er van gaat maken, stuur gerust een pb wanneer je begint ^^

    Oki, zal ik doen!
    Meer mensen?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...