• Ik word er echt gek van, bijna elke nacht droom ik dat ik of zelfmoord pleeg of mensen willen mij dood hebben.
    Hier word ik nogal gek van, maar ik zou het niet weten waar het vandaan komt. Want ik sta best positief in het leven ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Pickwick schreef:
    Het kan zijn dat je ergens een groot schuldgevoel over hebt, wat je maar niet kan loslaten, en dat je hier graag vanaf wilt. (':


    Olive

    Oh en als je je dromen niet fijn vind, je kan ze leren sturen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Oh en als je je dromen niet fijn vind, je kan ze leren sturen.

    Volgensmij kan ik dat, maar idk hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Het gaat gewoon vanzelf ;a


    Iemand, in deze wereld is vergeten. Iemand is gestorven, iemand moest vechten tegen iets, vechten om vergeten te worden

    ik droom vaak over Jonas Brothers (:

    Quixotic schreef:
    Koop een dromenwoordenboek zal ik zeggen. :')
    Ik droomde laatst over Disneyland, het was vetcool. (krul)


    je bent perfecter dan je denkt.

    Betekend dat je oude periode in je lever achter je laat ;p
    Had het ook vaak, soms 4 keer in 1 nacht :'D idioot en vreemd wakker worden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Positieve betekenis:
    Dromen dat u iets of iemand vermoordt, kan wijzen op een positieve verandering: het oude loopt af en iets nieuws begint. Sommige analytici zien moorden in een droom als een voorbode van zakelijk succes.
    Negatieve betekenis:
    Sommige dromen over moord waarschuwen voor intens emotionele stress. Het geweldadige karakter van uw droom kan diepe woede in uw dagelijks leven weerspiegelen.
    Emoties:
    Heet iemand u verbitterd, afgunstig of boos gemaakt?

    Dit zegt mijn dromenboek, ik hoop dat het je kan helpen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ah, dat is sad. ik droomde over zo'n hunk dude. het was awesome (krul)


    Smile and live.

    Monkeyslut schreef:
    Positieve betekenis:
    Dromen dat u iets of iemand vermoordt, kan wijzen op een positieve verandering: het oude loopt af en iets nieuws begint. Sommige analytici zien moorden in een droom als een voorbode van zakelijk succes.
    Negatieve betekenis:
    Sommige dromen over moord waarschuwen voor intens emotionele stress. Het geweldadige karakter van uw droom kan diepe woede in uw dagelijks leven weerspiegelen.
    Emoties:
    Heet iemand u verbitterd, afgunstig of boos gemaakt?

    Dit zegt mijn dromenboek, ik hoop dat het je kan helpen.

    Ik hoop op de positieve betekenis ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Junns schreef:
    Zal ik je eens iets vertellen.
    Dromen hebben geen onderliggende betekenis. Het zijn gewoon beelden van je onderbewustzijnde.
    In je dromen verwerk je dingen. Dingen waar je veel over na denkt of die je bezig houden. Dingen die je hebt meegemaakt of die je mee wilt maken. Verlangens en gewoontes komen bijvoorbeeld ook terug in je dromen. Denk er maar eens over na. Wil je al heel lang een nieuwe laptop en denk je daar veel over na, dan zul je waarschijnlijk een keer dromen dat je een nieuwe laptop krijgt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik droomden ooit eens een hele week over Spongebob maar het waren eerder nachtmerries totdat ik mijn poster van Spongebob heb weggehaald uit mijn kamer
    dan was het over


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Had ik ook een periode, heel weird.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is erg raar want jij droomt over zelfmoord maar dat doe je nooit in je droom. Het kan ook zo zijn als je in je droom zelfmoord wilt plegen dat je dan wakker wordt.


    I love you Irem

    Ijsbeertje schreef:
    Het is erg raar want jij droomt over zelfmoord maar dat doe je nooit in je droom. Het kan ook zo zijn als je in je droom zelfmoord wilt plegen dat je dan wakker wordt.

    Ik pleeg ook zelfmoord, maar word dan op het laatste moment wakker. Maar als ik dat daar boven moest neer zetten werd het zo'n lul verhaal x']


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SuckerPunch schreef:
    ik droomde laast dat ik zwanger was 0o


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the