• Hello Beauties.
    Ik moet toch even iets kwijt.
    Ik ben al meerdere keren voorgelogen door goede vriendinnen. En iedere keer is het pijnlijk en onverwacht. Ze stellen me keer op keer teleur. Maar toch geef ik zoveel om ze. Ik zou voor ze door het vuur gaan ookal doen ze me zoveel pijn. Zoveel tranen als ze me gekost hebben, zoveel liefde koester ik voor ze. Voor altijd in mijn hart gesloten in een kistje waar alleen ík de sleutel van heb.
    Maar goed, zijn jullie wel eens zo voorgelogen? Of hebben jullie ook vriendinnen waarvoor jullie alles zullen doen?
    Dit maakt alles misschien wat duidelijker:
    http://www.quizlet.nl/log.php?id=1623
    Love&Kisses <3


    Bored.

    Ja, meerdere keren, en ook van de vrienden die mij het dierbaarst waren. Ik geloof ook niet echt meer in vriendschap, hoe graag ik ook wil. En toch ben ik ze dankbaar, voor alles wat ze gedaan hebben.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Ik heb twee vriendinnen waarvoor ik echt alles uit de kast zou halen. Ik voel me helemaal op mijn gemak en kan ze vrijwel alles vertellen. Maar natuurlijk zijn er wel een paar dingen die ik wel liever voor mezelf hou.
    Het is heel belangrijk mensen goed te analyseren voor je een hechte vriendschap aangaat. Dat groeit geleidelijk. Maar het is natuurlijk drie keer klote wanneer je denkt iemand te kennen en je toch al die tijd op het verkeerde spoor loopt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, meerdere keren, en ook van de vrienden die mij het dierbaarst waren. Ik geloof ook niet echt meer in vriendschap, hoe graag ik ook wil. En toch ben ik ze dankbaar, voor alles wat ze gedaan hebben.
    xoxo

    Dat vind ik onwijs lief van je. Dat je ze toch dankbaar bent voor wat ze gedaan hebben.
    Ik zou niet weten wat ik zonder hun zou moeten. Ik denk, dat als ik hen nooit had ontmoet, dan was ik al dood geweest. Ze hebben mijn leven gered door zichzelf te zijn. Ze hebben mijn hart verovert en er dikke muren omheen gebouwd zodat niemand onze vriendschap ooit nog kan verwoesten. Zij zijn mijn alles. Voor hen leef ik.


    Bored.

    Kan je het voormij in het Nederlands vertalen, mijn engels is namelijk erg 'bad' :$ xD


    Hey love.

    niet echt voorgelogen. drie keer heeft iemand me wel keihard laten vallen...
    ik ben tegenwoordig voorzichtig met vrienden en ik noem niemand meer mijn beste vriendin

    (...)
    Dat vind ik onwijs lief van je. Dat je ze toch dankbaar bent voor wat ze gedaan hebben.
    Ik zou niet weten wat ik zonder hun zou moeten. Ik denk, dat als ik hen nooit had ontmoet, dan was ik al dood geweest. Ze hebben mijn leven gered door zichzelf te zijn. Ze hebben mijn hart verovert en er dikke muren omheen gebouwd zodat niemand onze vriendschap ooit nog kan verwoesten. Zij zijn mijn alles. Voor hen leef ik.

    Hmm ja, ik zou willen dat ik je gevoel kon delen. Ik weet niet wat mij in leven heeft gehouden. Mijn vrienden waren de reden dat het mis ging met me, en ook daar ben ik ze dankbaar voor. Zij hebben me toch gemaakt tot wie ik nu ben, en na ja ergens kan ik daar wel mee leven..denk ik.


    Why don't you break my heart

    Ja ik ben eig volgens mij echt eht doelwit voor voorgelogen vriendinnen -.-' maar ik heb er ook een paar goede hoar :)


    What's wrong whit loving someone?

    Ja ik ben eig volgens mij echt eht doelwit voor voorgelogen vriendinnen -.-' maar ik heb er ook een paar goede hoar :)

    Zo'n gevoel heb ik ook onderhand. Gelukkig hebben we allebei nog een paar goede vriendinnen ^^


    Bored.

    Ik heb het vaak gehad.
    En ik best vaak dat mensen me in de steek laten. Ik dacht dat ze goede vriendinnen waren maar uiteindelijk kwam ik erachter dat ze me achter me rug om zaten uit te schelden en over me roddeleden met een stal arrogante kut wijfen ..

    Dat is echt kut..!

    Maar gelukkig heb ik nu betere vrienden.. Tenminste dat hoop ik.. van die andere vrienden had ik ook nooit gedacht dat ze zoiets zouden doen!


    Winter is coming.

    Wel voorgelogen niet, maar wel dingens gedaan waardoor ik enorm teleurgesteld in ze ben!
    Maar, hoe dan ook als het echte vriendinnen zijn, zal ik ze dat vergeven, maar soms neemt dat ietsjes meer tijd gewoon :/
    Ik kan die leuke momenten gewoon niet vergeten die we samen deden, dus jah ....
    wat ze dan ook misdaan hebben, ze betekenen te veel voor me om gewoon te negeren of te haten of wet-ik-wat.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Al heel veel eigenlijk ;S
    Hmpf, ik vertrouw haast niemand meer.. Sommige kan ik vergeven, anderen haat ik voor eeuwig en altijd. Ik vertrouwde al niet snel mensen, nu nog minder ;S
    <3


    Shakin' their ass like they just don't care.