• Ik word er echt gek van, bijna elke nacht droom ik dat ik of zelfmoord pleeg of mensen willen mij dood hebben.
    Hier word ik nogal gek van, maar ik zou het niet weten waar het vandaan komt. Want ik sta best positief in het leven ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Koop een dromenwoordenboek zal ik zeggen. :')
    Ik droomde laatst over Disneyland, het was vetcool. (krul)


    wth.

    ik droomde laast dat ik zwanger was 0o

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 18:01 ]


    Shoganai i ne~

    Het kan zijn dat je ergens een groot schuldgevoel over hebt, wat je maar niet kan loslaten, en dat je hier graag vanaf wilt. (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb vorig jaar ook zo'n periode gehad en die duurde twee of drie weken. Ik ben gaan opzoeken wat het betekent en volgens de meeste sites betekent het dat er een nieuwe fase in je leven begint. Ik moet wel toegeven dat ik toen niets van die 'nieuwe fase' heb ondervonden...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    ik ALTIJD iets met mn beste vriend xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    SuckerPunch schreef:
    ik droomde laast dat ik zwanger was 0o


    lol dat had ik ook een keer x)
    dat was gewoon een nachtmerrie want mijn (...vies woord...) kwamen er ook uit


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb een dromenboek.
    Zoek het op op het internet, het heeft iets te betekenen!


    Has no one told you she's not breathing?

    Airashii schreef:
    Ik heb vorig jaar ook zo'n periode gehad en die duurde twee of drie weken. Ik ben gaan opzoeken wat het betekent en volgens de meeste sites betekent het dat er een nieuwe fase in je leven begint. Ik moet wel toegeven dat ik toen niets van die 'nieuwe fase' heb ondervonden...


    Ja, dat zegt 't droomwoordenboek ook (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb ook altijd moord en doodslag dromen
    maar ik trek me er niet zo veel van aan:$
    Ik heb nu een dromen vanger ik hoop dat hij gaat helpen(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Ik moet hier zo om lachen, maar ik heb dus geen idee waarom precies x')
    Maar het zijn toch jouw dromen? Als je in je droom zit, probeert dan een liedje ofzo te zingen ipv jezelf te killen.
    Als iemand mij achtervolgt in mijn dromen dan ga ik altijd iets leuks doen, zoals een ijsje eten ofzo, zodat ik niet teveel schrik heb. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    BlueElephant schreef:
    Ik heb een dromenboek.
    Zoek het op op het internet, het heeft iets te betekenen!


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Koop zo'n dromenvanger.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Quixotic schreef:
    Koop een dromenwoordenboek zal ik zeggen. :')
    Ik droomde laatst over Disneyland, het was vetcool. (krul)


    Firm believer of all that is magic

    OMYJBIEBER schreef:
    Koop zo'n dromenvanger.

    Idd, die heb ik ook.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zal ik je eens iets vertellen.
    Dromen hebben geen onderliggende betekenis. Het zijn gewoon beelden van je onderbewustzijnde.
    In je dromen verwerk je dingen. Dingen waar je veel over na denkt of die je bezig houden. Dingen die je hebt meegemaakt of die je mee wilt maken. Verlangens en gewoontes komen bijvoorbeeld ook terug in je dromen. Denk er maar eens over na. Wil je al heel lang een nieuwe laptop en denk je daar veel over na, dan zul je waarschijnlijk een keer dromen dat je een nieuwe laptop krijgt.


    #WWED - What Would Emma Do?