• Dat vind ik. Echt :Y).
    Ik vind het verhaal van Bree gewoon veel mooier en ingrijpender, en door dit boek ben ik de vampieren meer gaan waarderen, omdat ik eerst eigenlijk alleen de weerwolven leuk vond.
    Wie is het met me eens, wie niet en waarom? (:
    Trouwens, ik heb het nu alleen over de boeken (;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    Die van Bree Tanner heb ik nog nooit gelezen!
    Ik krijg een boekenbon zaterdag, misschien koop ik dat boek wel..


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Eens :Y) The Short Second Life was gewoon zo veel gevoeliger, en het had zo'n droevig eind waarvan ik echt tranen met tuiten moest huilen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    2D schreef:

    Die van Bree Tanner heb ik nog nooit gelezen!
    Ik krijg een boekenbon zaterdag, misschien koop ik dat boek wel..


    Moet je doeeeen! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    eens!!!
    Bella zuigt als vampier (of juist niet, het is op welke manier je het bekijktxD)But I guess; U get my point?!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Defensive schreef:
    Eens :Y) The Short Second Life was gewoon zo veel gevoeliger, en het had zo'n droevig eind waarvan ik echt tranen met tuiten moest huilen...

    het einde is hoe dan ook beter dan dat in Breaking Dawn, dat einde faalde -_-'


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind hem echt heel mooi, maar te kort. Haha, dat is wel jammer. Ik had hem in 2 uur uit ofzo. (:
    Ik weet niet wat ik beter vindt eigenlijk..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ja!!!!!!!!!!

    Ik vond het juist een tegenvaller, ik had hem binnen 2 uur uit en dacht echt van; "Was dit het nou?" Nee, zeker niet het geld waard.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Defensive schreef:
    Eens :Y) The Short Second Life was gewoon zo veel gevoeliger, en het had zo'n droevig eind waarvan ik echt tranen met tuiten moest huilen...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Devonne schreef:
    Ik vond het juist een tegenvaller, ik had hem binnen 2 uur uit en dacht echt van; "Was dit het nou?" Nee, zeker niet het geld waard.


    Dat had ik ook. Alleen heb ik hem dan van de bieb dus kon ik hem zo weer terugbrengen. Was niet echt een, uh, goed verhaal. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hm. Ik had hem wat langer willen lezen. Ik had hem binnen de kortste keren uit. Maar ik vind de saga zelf gewoon leuker dat dit.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    ik vind ze allebei leuk :Y)
    Ik beschouw tsslobt (The Short Second Life Of Bree Tanner) als een deel van de saga eigenlijk n__n


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    StarWind schreef:
    (...)
    het einde is hoe dan ook beter dan dat in Breaking Dawn, dat einde faalde -_-'


    nee, dat hele boek faalde gewoon... 1 dat zwanger raken? uhm, HOE??? 2, oh, gezellig, krijgt jacob haar. dankje stephanie, om alle jongens uit de boeken iemand te geven waar we in onze fantasien het nooit tegen winnen (en dan moet ik nog zwijgen over rosalie!) 3, gevecht met de volturi, dat enkel op 'n saaie dialoog uitmond? komaan, ik wil 'n beetje actie, graag.

    al vind ik New Moon nog altijd beter. dan twilight, dan bree, dan eclipse en dan breaking dawn.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik vind het boek van bree tanner een beetje een leuk boek maar het is alleen maar praten en praten 1 stuk door , maar er gebeurd niks spannends alleen op het eind.
    maar als iemand het boek leuk vind wil ik je niet storen met mijn mening


    A tiger doesn't lose sleep over a opinion of a sheep

    robijntje61 schreef:
    ik vind het boek van bree tanner een beetje een leuk boek maar het is alleen maar praten en praten 1 stuk door , maar er gebeurd niks spannends alleen op het eind.
    maar als iemand het boek leuk vind wil ik je niet storen met mijn mening


    Ik stoor me niet aan je mening hoor ;p. Ik vraag juist naar de meningen hier op Q. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)