• Nou ik heb dus net mn haar zwart geverfd en ik vroeg me eigenlyk af:

    wat vinden jullie in het algemeen van jongens die hun haar verven?


    waarom is het zo godse koud? :(

    Hangt ervan af welke kleur en of het staat x]
    Als een jongen zijn haar roze zou verven, zou ik het niet zo euh.. mooi vinden..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Neutraal?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Neutraal?


    is dit zo'n rare vraag dan? ik ken namelijk wel mensen die het bijv. raar vinden dat ik mn haar verf :)


    waarom is het zo godse koud? :(

    Mijn ex verfde het ook zwart, dus ik ben het gewend. Maar ik vind het bij jongens (bij meisjes trouwens meestal ook niet) niet mooi staan als ze er verschillende kleuren in verven :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    zolang het maar een natuurlijke kleur is.
    Blauw, paars of groen vind ik echt nie kunnen Ö


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥

    Dan moet het wel in één keer goed gedaan zijn. Dan kan ik het óntzettend geil vinden. Maar dan wel lekker punky/alternatief. :9~
    Maar dan moet die persoon ook wel de stijl ervoor hebben.

    Kijk... Wilders bijvoorbeeld heeft het concept totáal verkeerd begrepen. Snap je wat ik bedoel?(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    is dit zo'n rare vraag dan? ik ken namelijk wel mensen die het bijv. raar vinden dat ik mn haar verf :)
    Nee, maar ik heb er nooit echt over nagedacht XD


    Life is hard and then we die

    AK47 schreef:
    Dan moet het wel in één keer goed gedaan zijn. Dan kan ik het óntzettend geil vinden. Maar dan wel lekker punky/alternatief. :9~
    Maar dan moet die persoon ook wel de stijl ervoor hebben.

    Kijk... Wilders bijvoorbeeld heeft het concept totáal verkeerd begrepen. Snap je wat ik bedoel?(krul)


    ik geloof dat wilders het concept van het leven ook een beetje verkeerd begrepen heeft. maargoed :')


    waarom is het zo godse koud? :(

    EvePrincess schreef:
    zolang het maar een natuurlijke kleur is.
    Blauw, paars of groen vind ik echt nie kunnen Ö


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Krijgen we ook een foto als het klaar is dan? (:
    Haha, maar ik vind het wel kunnen hoor. Ligt aan de persoon zelf of het staat of niet. :'D

    Travesty schreef:
    Krijgen we ook een foto als het klaar is dan? (:
    Haha, maar ik vind het wel kunnen hoor. Ligt aan de persoon zelf of het staat of niet. :'D


    tuurlijk tuurlijk ;) 't is allemaal al klaar maar maak die foto morgen waarschynlyk wel.. beetje laat om nu mn haar nog te doen, niet? :3


    waarom is het zo godse koud? :(

    bij de meeste jongens vind ik dat wel erg leuk als het goed gedaan is, en een cuwle kleur net als bij jouw zwart =3


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    SheDevil schreef:
    bij de meeste jongens vind ik dat wel erg leuk als het goed gedaan is, en een cuwle kleur net als bij jouw zwart =3


    mhm nouw of het goed gedaan is of niet mogen jullie morgen over oordelen als k een pic gemaakt heb ^^


    waarom is het zo godse koud? :(

    Eigenlijk vind ik dat best leuk^^ Hierzo heb je van die zakken die wel bezig zijn van: "Ja ik wil zwart haar." of "Ik ga er roze doorheen doen als..." maar als het zover is doen ze het nooit. Naja het lijkt me anyway mooi :"D Ik vind het goed staan bij de enige jongen die het hier wél doet. Hij doet het ook altijd zwart en het staat hem erg leuk(:

    [ bericht aangepast op 20 juli 2010 - 23:24 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Het ligt aan de kleur en of het staat [: Maar soms heb ik echt zoiets van gatver (ook bij meisjes).


    Get back motherfuckerz'