• Ha!

    Ik werk dus (als jonge vrouw) in de techniek, in een klein, ouderwets winkeltje, waar nog échte vakkennis bestaat (wat vrij zeldzaam aan het worden is/aan het uitsterven is). Daarbij heb ik regelmatig dat mensen niet naar me willen luisteren omdat ik een vrouw/jong ben en dan automatisch m'n collega's aan spreken of het niet van me aan willen nemen als ik iets vertel (navragen e.d.) ... En elke keer ga ik dan me extra uitsloven om alsnog mezelf te bewijzen. Net ook weer zo'n typetje, die meteen naar m'n baas boog. Die zag de bui al hangen en stond op, maar toen heb ik hem eens piekfijn uitgelegd wat hij moest doen en hoe, waardoor hij het niet meer kon volgen en mijn baas alleen maar trots knikte in de trant van; 'Ja, dat is ons meisje.' -Wat hij ook zei vervolgens.-
    Toen moest ik het voor hem uit gaan tekenen en 6x uitleggen hoe hij het moest doen, voor hij het eindelijk eens begreep.

    Bitch, who owns who now? >D

    Ik hou van zulke momenten!


    Maken jullie ook wel eens zoiets mee? :3

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 16:47 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nee, maar met mijn familie wel. Ik mag nooit wat uitleggen want dan worden ze boos. :Y)


    SLOAN.

    ik ga als meisje vrij veel om met jongens, en heb dat best wel vaak voor.
    zoals deze week nog, we waren in het park, gewoon wat aan het niksen, en iemand had een leeg bierflesje gevonden. Ze wouden dat natuurlijk kapotgooien - waarom weet ik niet - en het lukte geen een van hen, ookal gooiden ze zo hard als ze konden. Ik nam dat flesje, gooide het zachtjes en het sprong meteen kapot. Je moest hun gezichten gezien hebben, ze waren goud waard, geloof me :9~

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 16:49 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    mnn, ik heb altijd op school dat ik nogal dom overkom vergeleken met de rest van de klas. En als ik dan slim uit de hoek komt kijkt iedereen echt zo : O_O


    We can't spend our lives waiting to live.

    West schreef:
    ik ga als meisje vrij veel om met jongens, en heb dat best wel vaak voor.
    zoals deze week nog, we waren in het park, gewoon wat aan het niksen, en iemand had een leeg bierflesje gevonden. Ze wouden dat natuurlijk kapotgooien - waarom weet ik niet - en het lukte geen een van hen, ookal gooiden ze zo hard als ze konden. Ik nam dat flesje, gooide het zachtjes en het sprong meteen kapot. Je moest hun gezichten gezien hebben, ze waren goud waard, geloof me :9~


    Haha, dat soort dingen ken ik! Die zijn zeker goud waard! :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik niet nee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik word vaak nogal dom ingeschat en daarom was het ook zo leuk om de reacties te horen en gezichten te zien van mijn klasgenoten toen ik een 9 had voor Nederlands. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Reducio schreef:
    Ik niet nee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.