• M'n nichtje van 12 zit op GSM (gosupermodel) en altijd als ik bij haar logeer kijk ik mee wat ze op gsm doet enzo, wat me is opgevallen is dat er best wel veel mensen van 16 enzo op gsm zitten,maar als er hier over gsm gesproken word vind iedereen het kinderachtig.
    Ik snap het gewoon niet :S

    Ik ben zelf een jaartje geleden gestopt met gsm. Het werd saai.(A)


    All I wanna do is lose control

    Dat is niet raar, maar gwn verschillende meningen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik heb er persoonlijk nooit op gezeten, dus ik zou het niet weten (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    uhu, ik ken dat & eerlijk gezegd vind ik dat ook een beetje kinderachtig, niet beledigend bedoeld, als jij het tof vind/vond. (; maar goed, ik vind het dus ook best raar dat daar blijkbaar zoveel 16jarigen zitten... tja, die zullen het niet kinderachtig vinden zeker? (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    uhu, ik ken dat & eerlijk gezegd vind ik dat ook een beetje kinderachtig, niet beledigend bedoeld, als jij het tof vind/vond. (; maar goed, ik vind het dus ook best raar dat daar blijkbaar zoveel 16jarigen zitten... tja, die zullen het niet kinderachtig vinden zeker? (;


    Het is wel leuk,maar het hele 'model gedoe' enzo is een beetje naja...kinderachtig


    All I wanna do is lose control

    Ik speelde het, maar de mensen daar zijn zo gemeen. Ik vond het echt niet leuk meer. Deze site vind ik veel leuker, de mensen zijn een stuk aardiger en ik kan hier heel veel schrijven, wat ook geweldig is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Ik speelde het, maar de mensen daar zijn zo gemeen. Ik vond het echt niet leuk meer. Deze site vind ik veel leuker, de mensen zijn een stuk aardiger en ik kan hier heel veel schrijven, wat ook geweldig is.


    Hou oud ben je & wat deden ze zoal?


    All I wanna do is lose control

    Ik vond GSM echt heel erg saai:$. Ik heb het geloof ik een paar dagen gespeeld, en daarna ben ik er accuut mee gestopt, de mensen waren inderdaad niet echt bepaald aardig ofzo ;o


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijn zusje doet dat xd Zo falend. Komt ze altijd naar mij toe omdat ze ruzie heeft :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Hmm, ik zit zelf altijd op de World gSm, want hoe oud ze ook op de nederlandse zijn, ze zijn altijd kinderachtig en vaak ook gemeen.
    Maar bij world zijn er wel heel veel van 16 en ook ouder. En de jongere kinderen kunnen ook normaal doen haha.

    02071996 schreef:
    Hmm, ik zit zelf altijd op de World gSm, want hoe oud ze ook op de nederlandse zijn, ze zijn altijd kinderachtig en vaak ook gemeen.
    Maar bij world zijn er wel heel veel van 16 en ook ouder. En de jongere kinderen kunnen ook normaal doen haha.


    Besttat dat? *gaat kijken*:O


    All I wanna do is lose control

    Mijn nicht deed dat eerst, ik maakte toen ook een account aan en gingen we dat samen spelen x) Nu speel ik dat echt nooit meer.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BananaxShake schreef:
    (...)

    Hou oud ben je & wat deden ze zoal?

    Toen was ik 12, nu 14. Ze negeerden me altijd en overal, iedereen was altijd chagrijnig enzo.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Toen was ik 12, nu 14. Ze negeerden me altijd en overal, iedereen was altijd chagrijnig enzo.


    Er is nog niets veranderd,geloof me(nerd)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 19:26 ]


    All I wanna do is lose control

    ik speelde het alleen uit verveling, toen ik in het ziekenhuis lag, een meisje aan de andere kant van de gang speelde het ook. en toen ik eruit kwam, nja ben ik ermee gestopt xD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Pemberley schreef:
    ik heb er persoonlijk nooit op gezeten, dus ik zou het niet weten (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California